掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

同言承旭世紀復合 林志玲隨時公布婚訊 __,志玲,言承旭,林志玲,

等你哋好消息呀!有「台灣第一名模」之稱嘅林志玲同台灣型男言承旭世紀復合,兩人被影到喺馬來西亞一齊做gym,喺酒店密會40小時!仲有消息流出指林志玲會喺 ...


等你哋好消息呀!


有「台灣第一名模」之稱嘅林志玲同台灣型男言承旭世紀復合,兩人被影到喺馬來西亞一齊做gym,喺酒店密會40小時!仲有消息流出指林志玲會喺峇里低調舉行婚禮添!

而啱啱,林志玲工作室喺微博發文表示:「謝謝大家的關心,希望能夠多留一點空間給藝人保留隱私,有好消息姐姐會選擇大方和大家分享喜悅。也希望媒體朋友們不要再去打擾姐姐的家人和其他朋友。大家熱心的代替回應都不能代表姐姐的想法,工作室的發言才是姐姐官方回應哦!也謝謝所有替姐姐操心的朋友們。」唔通好消息係指婚訊?睇嚟林志玲隨時嫁人呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!