掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

無綫劇被飛起 陳國邦:係一啲人嘅問題! __,無綫,陳國邦,

陳國邦有話兒?藝人陳國邦及羅敏莊(Mimi)到鴨脷洲為ViuTV拍攝劇集《VR驅魔人》,陳國邦說:「我哋對上一次夫妻檔拍劇,已經係十幾年前嘅事,而喺劇 ...


陳國邦有話兒?


藝人陳國邦及羅敏莊(Mimi)到鴨脷洲為ViuTV拍攝劇集《VR驅魔人》,陳國邦說:「我哋對上一次夫妻檔拍劇,已經係十幾年前嘅事,而喺劇裏面扮演夫妻,今次係第一次添! 以前拍劇我哋各自同其他演員演一對,有圈外朋友話睇唔慣,我都有同啲熟嘅監製講,如果搵我同Mimi同劇,一定要演一對,反正我哋一路以嚟都咁公開!」

拍劇要問阿女

Mimi則為此劇做了大量準備功夫,她說:「我同國邦唔只喺屋企為個劇排戲,我哋仲出動埋屋企人幫手,大家都知我屋企有個老闆(女兒陳禛),要我哋兩個同時拍劇,一定要過咗老闆嗰關,今日工人姐姐放假,我哋尋晚就已經安排咗老闆去佢婆婆度,等有人幫手睇住佢,如果唔係點搞得掂?」

國邦被問到早前被無綫游說回巢拍攝劇集《包青天》演出公孫策一角,但因他參與ViuTV劇集《身後事務所》,因而臨門被飛,他說:「呢個係一間公司嘅一啲人嘅問題,其實唔只幕前,幕後手足都有呢啲不被尊重嘅情況,只不過佢哋幕後,所以未必有被報道出嚟!(為呢件事覺得好嬲?)冇,但希望就算唔合作,佢哋都可以交代得好啲,反而ViuTV高層有打畀我講唔好意思,其實可能喺TVB某啲人心目中,唔覺得有乜嘢問題。(以後唔同TVB合作?)或者將來呢啲人『叮』一聲開竅,又或者處理手法改善番,有問題嘅唔係公司,係某啲人嘅處理手法。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!