掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

杜汶澤:訪問曝光!梁泰來提吳君如 杜汶澤扯火 __,君如,梁泰來,杜汶澤,吳君如,

梁泰來喺訪中重提舊時講起吳君如,即時辣着咗杜汶澤!(資料圖片)藝人杜汶澤早前炮轟電台DJ梁泰來在訪問中對他陰陰嘴笑住話:「等咗呢個訪問你嘅機會好耐,你 ...


梁泰來喺訪中重提舊時講起吳君如,即時辣着咗杜汶澤!(資料圖片)


藝人杜汶澤早前炮轟電台DJ梁泰來在訪問中對他陰陰嘴笑住話:「等咗呢個訪問你嘅機會好耐,你知你幾少戲拍㗎啦。」且更不滿梁泰來問舊是非及錄音後沒有將訪問播出街,而今日梁泰來訪問杜汶澤的訪問終於播出,但以往梁泰來習慣發訪問內容稿給傳媒,可是今次卻寫明請自行收聽訪問內容。

阿澤自嘲少拍戲

在節目中開頭,梁泰來表示:「今日嘅嘉賓終於有戲上喇,你明唔明我咁講點解呀,杜汶澤。」杜汶澤就答:「我都唔明,邊個會明呀?(你好難有電影上嘛?呢幾年…)我真係好少拍戲㗎,即係有嘢做都算偷笑啦我哋呢啲,邊好似你咁日日都有工返呀?幾好呀,見到你戥你高興呀。」梁泰來再問他在電影中自編自導自演,為何身兼多職?杜汶澤就寸嘴說:「冇嘢撈咪撈多幾瓣囉,香港人精神,我一陣同你(做完訪問),我落去接更,我揸夜更呀依家,跟着就去便利店撈朝頭早,我咩都做埋㗎啦。」

追問舊事激嬲阿澤

最具火藥味的訪問為,梁泰來指有人覺得杜汶澤口不擇言至事業受挫,輸了很多,問杜汶澤可覺得是轉接位?杜汶澤也承認:「係囉。」梁泰來再問有傳他得罪過吳君如及杜琪峯?杜汶澤就話:「嘩,你好懷舊㗎喎你,我發覺你好鍾意問埋上一代嘅嘢!(唔係上一代,係同代?)係囉,咪係上一代囉,我呢啲嘢我唔想答喎!(吳君如對你影響事業大喇啩?)吳君如影響事業大,咁點呀?(但你唔覺得唔好㗎咩?)咁點樣唔好呀?你好似知咁樣喎!(你同君如關係點呀?)我做乜講畀你知啫?嘻嘻,我同佢關係點,做乜講畀你知啫?一定講畀你知,你當呢度差館呀?(唔係!)咪係囉,係咪冇諗過呢?你問咩佢都會答㗎喎,咁樣?」

阿澤唔覺需要慎言

梁泰來再問他如何面對事業向下滑時,杜汶澤就話:「有乜點面對,咪就係面對囉,任何嘢都係堅強咁面對,你可以選擇面對同唔面對,我覺得人生唔係向上爬就係向下滑㗎啦。(邊個時候都覺得應慎言啲,有冇人影響你?)冇喎,直到依家,我都覺得冇呢個需要喎!(太太田蕊妮勸過呢?)太太邊勸得聽㗎,我阿媽都勸唔聽啦。」問到杜汶澤在圈中到底朋友多還是敵人多?杜汶澤承認敵人多:「梗係敵人啦,唔好講圈中,呢個世界都係咁啦,任何圈子都係敵人多過朋友啦,但我四面受敵,但八面威風,所以冇乜嘢。」

阿澤唔擔心會死

再談及杜汶澤曾患上「米勒費雪症候群症」,梁泰來問是否人生最難捱的時候?他說:「唔係囉,好自在,都死喇。」談及田蕊妮講起他患病時曾講到喊,杜汶澤就話:「人都要死,有乜嘢擔心,依然都唔知咩成因,都係免疫系統病!(你好樂觀?)我不知覺得幾過癮,死得喎!(擔心離開老婆?)冇法,我始終有日會離開佢,呢啲冇辦法,生老病死早啲識,好過遲啲識,最尾都冇死到,本身有藥食,醫生話兩、三年先醫得好,可能出唔到屋企,可能要換血添,但佢不贊成咁做,我一路有打開坐嘅,打坐對免疫系統有好處,咪打多啲,之後就好番,本來醫兩、三年,醫兩、三個禮拜醫好咗啦,佢話係奇迹,我覺得杜汶澤都係奇迹。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!