掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

《誇世代》:臨時加跳舞戲 龔嘉欣激咀兼色誘胡鴻鈞 __,嘉欣,龔嘉欣,胡鴻鈞,鍾嘉欣,

嘩!無綫小花龔嘉欣於台慶劇《誇世代》內與江美儀、莊思敏及李佳芯等扮演尚家七姐妹。身為大戶人家的七姐妹,感情關係卻錯綜複雜﹗嘉欣戲內鍾情胡鴻鈞,但同時又 ...


嘩!


無綫小花龔嘉欣於台慶劇《誇世代》內與江美儀、莊思敏及李佳芯等扮演尚家七姐妹。身為大戶人家的七姐妹,感情關係卻錯綜複雜﹗嘉欣戲內鍾情胡鴻鈞,但同時又周旋於森美及張繼聰當中,其中一場重頭戲更交代嘉欣於富二代派對內,以性感打扮色誘胡鴻鈞。談起這場戲,嘉欣表示:「係臨時加插落去嘅,事前只係得5分鐘時間畀我練舞,正式埋位時幾尷尬,事關件舞衣好性感,我從未試過拍戲着成咁,況且跳完舞後我仲要同胡鴻鈞激咀喎。」

被胡鴻鈞搞到毛管戙

至於「四家姐」李佳芯(Ali)則因陳豪,與母親發生多次磨擦,而已曝光的花絮片段中,卻驚見Ali與易服胡鴻鈞於床上大玩SM,相當踩界﹗Ali接受笑謂﹕「係講我媽媽介紹集團太子仔胡鴻鈞畀我識,我跟咗佢返屋企,先發現外表正經嘅佢,原來好鍾意易服同畀人打,仲愈打愈開心添。我不得不讚胡鴻鈞好出色,佢拋低咗歌手嘅包袱,拍攝時佢仲好放,男仔扮女人聲,聽到毛管戙呀﹗」

陳豪半裸「色誘」Ali

至於戲中與陳豪有大量對手戲,二人又哭又笑,Ali表示﹕「我全戲套嘅情緒起伏都可以話係因為佢嘅。我鍾意形容佢做暖爐,喺片場內佢令人好舒服、好窩心嘅一位拍檔。」她亦大讚森美拍劇認真:「平時佢好似好搞笑,但對演出佢真係一絲不苟,亦唔怕捱更抵夜。」另外,已曝光的預告片中更有陳豪赤裸半身「色誘」Ali的戲份,認真hot爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!