掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

首次孖苗僑偉合作 劉心悠變小鳥依人 __,心悠,苗僑偉,劉心悠,

劉心悠首次與苗僑偉合作,仲犧牲咗一頭長髮添!藝人劉心悠到尖沙咀MiraPlace出席「DOOSomethingThisChristmas」揭幕活動,更 ...


劉心悠首次與苗僑偉合作,仲犧牲咗一頭長髮添!


藝人劉心悠到尖沙咀Mira Place出席「DOO Something This Christmas」揭幕活動,更即場與英國Pop Art藝術家Mr.Doodle一齊繪畫咕𠱸。

以一頭短髮現身的心悠被問到聖誕如何度過,她說:「未知,其實我同三哥(苗僑偉)同Bosco(黃宗澤)開緊劇集《守護者》,啱啱去咗布拉格,依家喺深圳拍緊,之後喺香港同馬來西亞拍,下年農曆新年前應該拍完。(所以剪短咗頭髮?)因為呢個角色係比較男仔頭啲嘅女仔,導演覺得我以前嘅造型太女性化,覺得短啲會易說服觀眾。」

問到喜不喜歡自己的短髮造型,心悠說:「覺得好方便。(幾耐未冇試過剪短頭髮?)我未試過,今次第一次,但試過戴咁短嘅假髮。(唔會再留長頭髮?)頭髮好快長,但我明白男人好少長頭髮,因為真係好方便,整少少造型已經可以出街。」她又笑言剪短髮後個人變得爽朗。

心悠又表示首次與三哥及Bosco合作,她說:「嗰日影海報,佢哋企喺我隔籬好高,我要抬高頭望,覺得自己好渺小好女仔。雖然個造型男仔頭咗,但企喺佢哋隔籬我依然好似小鳥依人咁。」她又指劇中飾演保險調查員,角色與自己相似,都是跑馬拉松,又食得清淡。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!