掃呢頁CODE去手機

2017年11月11日 星期六

廟街賣唱!伍允龍狂走音擾民 警察冚檔 __,伍允龍,

伍允龍胖虎上身,嘈到拆天,驚動埋警方。鬧市行人專用區噪音擾民近年成為社會問題,愈來愈多人聚集賣唱及播歌起舞,不少居民及商戶飽受滋擾,今年首八個月警方就 ...


伍允龍胖虎上身,嘈到拆天,驚動埋警方。


鬧市行人專用區噪音擾民近年成為社會問題,愈來愈多人聚集賣唱及播歌起舞,不少居民及商戶飽受滋擾,今年首八個月警方就收到逾千宗噪音投訴,有商戶在店舖前放下巨大隔音屏圖阻擋聲浪,亦有市民曾因噪音問題發生衝突,而藝人伍允龍(Philip)前晚(9日)就以身犯險,在廟街「賣唱」嘈到拆天,結果引來投訴並被警察「冚檔」!

技「驚」四座招人妒

有讀者爆料,Philip前在廟街拍無綫劇《兄弟》「賣唱」時嘈到拆天,飾演走音歌王的他在賣唱檔攤內突然技癢,搶咪高唱一Part《難為正邪定分界》!打慣功夫的他中氣十足聲如洪鐘,但唱功認真不敢恭維,高音位瘋狂走音,唱到一半已回不到氣,窒了一窒才繼續高歌。在旁的臨時演員都頂唔順掩實耳朵,難為Philip仍異常投入,紮行甫士舉咪大叫,猶如胖虎上身!

未知是其唱功太嚇人還是音量太大,有廟街街坊報警,警方到場後要求劇組停拍,連帶其他賣唱攤檔亦要休息一晚!Philip受東網訪時表示:「每次拍攝外景都有唔少街坊圍觀,大家覺得好有趣,想影相,今次亦一樣,可能因為咁令到附近一啲攤檔覺得阻住佢哋做生意所以報警,最後成條街都唔畀唱。」在美國長大的Philip首次在廟街賣唱,感覺得意,更自言很喜歡看袁詠儀的電影《新不了情》:「見到佢喺廟街唱歌,就覺得呢個文化好有趣,依家終於有機會試,感覺特別。(你唱得好誇張喎!)劇本要求係『唱好大聲同走音』,我盡力做,見到路人嘅反應,我就知已達到目標。」

朱晨麗笑夠投入

至於有份拍攝此劇的朱晨麗,雖然當時並不在場,但相信Philip一定是超級投入才被投訴,又笑對方外表成功融入廟街:「佢一定好投入咁去拍,令人哋唔覺得係拍緊戲,先會搵警察過嚟,做演員投入好,融入到個環境,應該要向佢學習,一定唱得好逼真,我都想聽吓,佢走音走到乜嘢地步,應該幾誇張!哈哈!」至於劇集監製林志華受訪時表示,該場戲尚未拍完,會向有關方面申請進行補拍。

懷舊文化 街知巷聞

廟街以油麻地天后廟為界,對出的廣場俗稱「榕樹頭」,由1920年代開始發展成大笪地式的休憩場地,帶動附近攤檔及歌檔盛行,更有「平民夜總會」之稱!時至今日,仍有人定期在廟街賣唱,成為香港懷舊文化,張艾嘉主演的電影《廟街皇后》、李克勤及梁漢文主演的劇集《廟街.媽.兄弟》亦以此為題。

每日傍晚,廟街路邊的攤檔便會開始營業,售賣物品包括服裝、茶具、玉器及成人用品等,既便宜又多元化。天后廟外亦有不少看相、算命的攤檔,有時還會有傳統粵劇表演,不少遊客慕名而來。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!