掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

陳曉東出力捽平反硬膠 __,陳曉東,陳曉,

對於被指整容,陳曉東完全不介意。
陳曉東出力捽平反硬膠歌手陳曉東闊別香港樂壇近10年,回歸香港有好多搞作,除推出廣東歌《時間做證》外,更有意在港開個唱。但不少人更關注他的樣貌「塑化」! ...


陳曉東出力捽平反硬膠

歌手陳曉東闊別香港樂壇近10年,回歸香港有好多搞作,除推出廣東歌《時間做證》外,更有意在港開個唱。但不少人更關注他的樣貌「塑化」!他自嘲一直被指為塑膠造,為破解不是硬膠,他不惜在鏡頭前用手指大力捽面以證有彈性。

現年42歲的陳曉東(東東)一直保養得宜,暫別香港樂壇多年樣貌依舊,早前返港出席萬希泉活動及接受本報專訪,對於多年來被指整容,他完全不介意,更突然出手捽面,在左邊面用手指大力捽左捽右,捽足4秒,面珠更瞬間留下手指印。他說:「啲人話我塑膠造,是但啦,因為呢個世界Keep得好,就話你玻尿酸,Keep得唔好,就話你老成咁,你想我點?拉爛塊面咩!郁得o架!唔係唔郁得!作為藝人,每一個階段自然有每一個階段嘅樣,我只會愈來愈老,有一日好快皺紋會出晒嚟,係另一樣嘢,好彩我本身屬Baby Fat,我好鍾意清潔,有潔癖,我鍾意抹面乾淨,會用護膚品,都貪靚。」不過,他自爆工作時才貪靚,平日竟然被陳媽媽彈他不修邊幅:「媽咪同親戚嚟到北京都話我,你係藝人,唔該你執吓你個樣,搞到生意失敗咁。」

操肌暖身騷手臂

希望在港開個唱的他,表示細節仍在洽談:「對上一次發廣東歌係9年前,我想開演唱會,可能明年秋天後,所以想中間開一個先。」現時身在北京的他,昨日在社交網上載做Gym大騷結實手臂的照片,他稱操肌不是全為準備演唱會,因為在上海拍完劇後「散散哋」,加上北京溫度跌至零下,故做Gym暖身。對於操肌成果,他笑說:「冇度尺寸,自己骨架唔大,淨係要求合乎人體比例就夠,唔係想練到史泰龍咁,唔想到時手臂粗過個頭。」

陳曉東大力捽面,力證郁得兼有彈性!
  • 陳曉東大力捽面,力證郁得兼有彈性!
陳曉東
  • 陳曉東
陳曉東上載做Gym照片,大騷結實手臂。
  • 陳曉東上載做Gym照片,大騷結實手臂。
陳曉東近日與萬希泉手錶合作。
  • 陳曉東近日與萬希泉手錶合作。

東東出道時在港曾紅極一時,但頭頭碰着黑,2003年轉戰內地拍劇,其後憑內地劇《蘭陵王》再度爆紅,之後定居北京。提到當初在內地工作的辛酸,他以幸運來形容自己:「我算得啲乜,我係一個好幸運嘅藝人,一路感恩喺中港台三地有合作機會。唔係要鬥幸運,工作滿足感係最重要,保持陽光心態,遇強愈強。」他形容自己是歌手、音樂製作人、創作人,會傾合約,做專輯發行及設計等多重身份,自組公司十足經理人一樣。

中港台狂掃物業

在內地打拚多年狂賺人仔,但他強調不是全為錢,是以發展為前提:「錢已經唔係最重要因素,好似出唱片,自己發行,都可能蝕本,但你嘅作品係一生一世嘅。」他坦言一直都有投資房地產,笑言是位搬運工人:「賺到錢就搬去地產商,又搬畀賣衫品牌,又搬畀公司,其實係搬運工人。我偏愛買磚頭。(投資大賺?)大家都知過往十年合埋眼,喺大陸買邊度都會賺,資產係一個安全感,到一個時間會捨得買同賣,都係一個搬運。」東東物業遍布中港台,單是在北京朝陽區便有多個物業揸手,問有否十個物業?他說:「唔透露得要保密,都係照顧屋企人買吓磚頭。」

文:名人組

攝:劉斌






鍾意就快D Share啦!