掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

陳自瑤拋胸晒正能量:我同王浩信冇問題 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤話佢同老公王浩信冇問題。藝人陳自瑤以低胸性感長裙出席無綫節目巡禮活動,提到最近她於社交網分享正能量句子,她謂:「冇嘢嘅!一向都想分享正能量,都會 ...


陳自瑤話佢同老公王浩信冇問題。


藝人陳自瑤以低胸性感長裙出席無綫節目巡禮活動,提到最近她於社交網分享正能量句子,她謂:「冇嘢嘅!一向都想分享正能量,都會分享相片,都做咗年幾兩年,唔係話專登!(啲人睇到反而覺得有負能量!)唔係呀!啲句子好有正能量呀!因為每個人生活中都有唔開心的,睇完可能有呢啲感受,每個人都要成長,每個人都有壓力,要有番正能量!(你有冇壓力?)每個人都有,包括工作上、湊小朋友上。(同老公王浩信相處有冇壓力?)呢啲唔需要特別講,同老公冇問題,分享呢啲嘢,係想自己除咗外表都想有內涵。」

王浩信指太太向來喜歡分享感性及正能量訊息,雖然他近排工作比較忙,但也要畀Like,問是否不敢不畀Like?他笑謂:「其實Like唔Like唔重要,最緊要係個內容。」談到來年工作,剛從英國返港的他表示來年將作多方面嘗試,寄望給觀眾驚喜,不只限於接拍電視劇,問到是否會接拍電影?王浩信謂:「都係嘅,但到時會盡量抽時間陪太太。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!