掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

【雙宋婚宴】腰粗喬妹又惹懷孕疑雲 孖章子怡興奮跳舞 __,子怡,宋慧喬,喬妹,宋仲基,雙宋,章子怡,

韓國神劇《太陽的後裔》的男星宋仲基及宋慧喬今日結婚,兩人下午完成婚禮後,晚上就出席晚宴活動。有大陸傳媒就成功進入晚宴場內,當中更見換上白色裙嘅喬妹就孖 ...




韓國神劇《太陽的後裔》的男星宋仲基及宋慧喬今日結婚,兩人下午完成婚禮後,晚上就出席晚宴活動。

有大陸傳媒就成功進入晚宴場內,當中更見換上白色裙嘅喬妹就孖老公宋仲基喺現場同賓客敬酒。而片段中可見現場播放音樂,當中章子怡仲興奮地同一雙新人跳舞。而有網民就留言指喬妹腰肢好似比以前粗咗,又惹來懷孕疑雲,不過有網民就話喬妹着上斗零踭,唔多似有咗身孕喎。

另外,有網民就拍得朴寶劍喺晚宴上彈琴,而朴炯植就唱歌。



更多雙宋消息,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



雙宋同章子怡興奮跳舞(鳳凰娛樂圖片) 網民話喬妹腰肢粗咗(鳳凰娛樂圖片)
不過喬妹着咗斗零踭(鳳凰娛樂圖片) 喬妹好開心(鳳凰娛樂圖片) (鳳凰娛樂圖片)
崔智友都有跳舞

朴寶劍彈琴,朴炯植唱歌

鍾意就快D Share啦!