掃呢頁CODE去手機

2017年11月11日 星期六

老婆陳美詩有咗?孫耀威話係美麗嘅誤會 __,孫耀威,陳美詩,

孫耀威早前同太太去咗度蜜月。歌手孫耀威(Eric)與陳美詩(Macy)去了歐洲度蜜月,Macy透露因為Eric去巴黎做騷,她順道同行兼會多留幾日旅遊, ...


孫耀威早前同太太去咗度蜜月。


歌手孫耀威(Eric)與陳美詩(Macy)去了歐洲度蜜月,Macy透露因為Eric去巴黎做騷,她順道同行兼會多留幾日旅遊,而Eric於社交網上載了一張在車站前的Chok相,還寫下耐人尋味的留言:「不是兩個人的度蜜月旅行。」剛巧是Macy的全身相,見她一臉幸福摸肚,引起好多紛絲問是否Macy有喜,更預祝他們造人成功,希望「兩人去,三人返」。

Eric跟太太Macy返到香港後,他在接受東網電話說:「呢個真係一個美麗嘅誤會,我係話好多人Join我哋一齊去度蜜月,因為我哋去波爾多紅酒區,好多紅酒粉絲Join埋我,因為有個好靚酒莊嘅老闆請咗我去嗰度,咪好多Friends跟埋嚟,連我妹妹喺瑞士都跟埋去,冇諗到搞成咁,真係搞笑,不過都承大家貴言啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!