掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

斷腳入院做手術!欣宜爆喊:我好鍾意跳舞 __,欣宜,

欣宜突然上載3條片,佢話跌斷咗隻腳,要入院同做手術!歌手鄭欣宜(Joyce)今日突然喺社交網站上載三段短片,片中嘅佢面容憔悴,原來佢早幾日跌斷咗隻腳, ...


欣宜突然上載3條片,佢話跌斷咗隻腳,要入院同做手術!


歌手鄭欣宜(Joyce)今日突然喺社交網站上載三段短片,片中嘅佢面容憔悴,原來佢早幾日跌斷咗隻腳,要入院同做手術,不過唔想大家擔心,所以依家先話畀大家知,上載10月31日拍緊嘅!佢話:「依家係10月31,我依家喺養和醫院病房入面,因為我跌斷咗隻腳,啱啱見完我主診嘅骨科醫生,佢同我講要做手術,除咗骨斷咗之外,我最關心嘅係之後嘅我嘅靈活性。」

講到呢度Joyce已經忍唔住眼濕濕,期間仲喊到講唔到嘢:「會唔會似番我之前嘅靈活性呢,大家都知喺台上面我好紮紮跳,我好鍾意跳舞,我好驚做完手術隻腳會唔似之前咁靈活,For長遠嚟計係要做手術,但時間好緊逼,依家10月31號,但我4月22號會開我人生嘅個人演唱會,我希望我可以最佳狀態,可以好忘我、好放、好投入咁表演畀大家睇,所以我決定我一定要做手術,惟有做完手術,落力啲辛苦少少做物理治療,大家放心我唔會因為呢一隻腳停咗我,阻止我嘅紅館夢,大家可唔可以為我加油呀?」

而欣宜嘅經理人接受東網訪問時就透露欣宜已經做完手術同出咗院,網友就紛紛留言叫佢加油努力,仲話睇見都好心痛,希望佢早日康復


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!