掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

一姐發火!吳若希呻被菊梓喬抄橋嬲爆 __,吳若希,菊梓喬,

吳若希扮嬲話佢係第一個向老闆(何哲圖)提議去台灣拍MV。產後復出的歌手吳若希(Jinny)相隔一年多現身電台,宣傳劇集《那年花開月正圓》的主題曲《你在 ...


吳若希扮嬲話佢係第一個向老闆(何哲圖)提議去台灣拍MV。


產後復出的歌手吳若希(Jinny)相隔一年多現身電台,宣傳劇集《那年花開月正圓》的主題曲《你在我心間》,表示新歌是生完BB後第一首錄的歌,問到可是全面復出?她表示:「係呀,開始做嘢,尋日又出咗首新歌,係《降魔的》插曲,之後又會有首歌係《誇世代》嘅插曲,所以一係唔嚟,一係就三隻一齊嚟。」

要收復定中失地

問到可是要重拾一姐地位?她笑言要收復失地:「因為我每次返到屋企,個囡都係黐爸爸或者工人多啲。」她亦謂7個月大的囡囡現時識做抱抱手勢叫她抱,笑言好冧,自己在撒嬌方面完全輸畀個囡:「你問我對住我老公撒嬌呢樣嘢,我真係輸100分畀個囡,我個囡真係滿分。(呷個囡醋?)冇,見到好sweet。」

新歌唔見得光同許廷鏗有關

講到師妹菊梓喬(Hana)是星夢第一個衝出香港拍MV的人,Jinny即扮嬲笑言:「係囉,條橋我提議㗎,我嬲呀!我係第一個向老闆(何哲圖)提議去台灣拍MV,因為台灣嘅製作成本同香港差唔多,老闆話好呀,但結果畀咗第二個人去拍,其實咁啱我啲歌又未錄起,所以就冇啦,而胡鴻鈞就係第二個去台灣拍MV。(你向老闆提議做第三個? )唔使啦,因為其實我都去過台灣拍MV,未生BB前同許廷鏗去咗,不過因為首歌未plug,所以就冇啦。(會唔會plug番?)到時先。」據知該曲未見街因與許廷鏗跳槽華納有關。但Jinny亦謂其實公司很錫她,十月時整隊香港crew到澳門為她拍新歌MV,講到Hana威脅其一姐地位,她笑言:「我依家威脅佢,我係人妻,又係人母,多幾個title。」

老公都係冇求婚

而講到之前與老公到歐洲影婚紗相,Jinny笑言:「冇難忘。(你Instagram啲相好sweet?)嗰啲唔sweet。(即係有啲更sweet?)係呀,嗰啲好假,有好sweet嘅pose,但成件事唔sweet。(佢有冇順便求婚?)冇喎,嬲!」她亦謂老公一月會與她去日本滑雪,問到可會期待老公求婚?她亦謂:「冇喎,已經結咗婚。」至於講到無綫「限奶令」,她即大笑:「對我冇影響。(覺得指引好定壞?)好嘅,自從我做咗媽咪之後,發現接觸電視嘅機會係好高,如果小朋友接觸到太多呢啲需要家長指引嘅畫面都唔係幾好,可以意會表達一件事都得,但覺得旅遊節目就唔需要太大限制。(但你哋有時出隆重場合如台慶都可能需要性感打扮?)我又覺得冇嘢,佢個限制又冇話好死。」

何哲圖指兩女關係ok

至於「搶」Jinny去台灣拍MV建議的Hana則透過電話回覆,笑言:「有啲咁嘅事?佢(Jinny)成日都講笑,我知佢唔會嬲,因為我哋平時都食飯傾偈,佢都話鍾意我啲歌。」何哲圖亦透過電話回應,坦承Jinny有向他提及到台灣拍MV一事:「但因為佢之前要結婚,其實我哋會分批去外地拍,佢依家呢首新歌都喺澳門拍,我哋都計劃遲啲安排佢去台灣拍兩首新歌MV,因為TVB喺台灣有製作中心。(幾時會去拍?)未知,搵到兩首好啲嘅歌就去。(會唔會畀Jinny去日本等貴啲嘅地方拍MV?)因為台灣同香港嘅拍攝手法唔同,所以想學吓,等大家有耳目一新嘅感覺。」講到Jinny話自己嬲,他表示:「誤會。(Jinny提出條橋,但你畀咗Hana拍,事前有冇話畀Jinny聽?)冇。(唔係幾好?)唔會,我同阿妹(Jinny)好熟,佢唔會嬲。(擔心兩女不和?)唔會,佢哋關係OK。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!