掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

男友曾涉持刀禁錮案陳嘉倩護凸肚男「每個人都有過去」 __,陳嘉倩,嘉倩,

■陳嘉倩對外界形容其感情多姿多采,表現淡然。今年27歲的前新聞小花陳嘉倩,由NowTV過檔無綫後人氣增加,即使離開主播台,見報率亦依然高,戀事更加成為 ...




今年27歲的前新聞小花陳嘉倩,由Now TV過檔無綫後人氣增加,即使離開主播台,見報率亦依然高,戀事更加成為焦點。早前《蘋果》影到陳嘉倩和凸肚男拍拖,即有人爆料指名叫陳志遠的凸肚男有女友,與無綫女星朱婉禎拍拖,而陳嘉倩亦有醫生男友。朱婉禎對於捲入四角關係,她承認曾與凸肚男拍拖,但分手不涉第三者。



■有指陳嘉倩男友陳志遠曾涉禁錮陳思琦兼持刀要脅。資料圖片 ■朱婉禎認曾與陳志遠拍拖,但分手不涉第三者。資料圖片

與醫生已分手

至於被形容感情多姿多采,陳嘉倩淡然回應:「從來都冇話多姿多采,上次影到嗰位係發展中、了解中。」至於是否有位醫生男友?她表示:「其實係之前嘅事,都已經分咗手,我都唔知點解會有啲咁嘅傳聞,不過每個人都有以前嘅事。」

有傳聞指凸肚男本身有女朋友,陳嘉倩即為對方澄清:「唔會有我哋了解中,都係正式交往。」然而,面對網民指她經常收兵,她則說:「我冇睇到喎,從來都冇諗過,冇當過人係兵,正常交朋友。」



■陳思琦當日被禁錮12小時,獲救後即送院。資料圖片 陳思琦

「係財政問題」

此外,有線球彩台前主播陳思琦(Rita)於四年前遭前男友上門禁錮12小時,兼持刀要脅同歸於盡,被告最終入獄兩年四個月,有指此人正是陳嘉倩認發展中的凸肚男陳志遠。

Rita昨日接受電話訪問,否認是陳志遠前女友,稱當年只涉金錢糾紛。她說:「佢唔係我男友,當時只知佢嘅財政比較有問題。」提到二人涉金錢糾紛,Rita續謂:「唔止我,仲有同好多人,但佢係利用人哋善心。」Rita更稱對方至今未還錢。《蘋果》曾聯絡陳嘉倩,問關於男友有案底一事,但她未有回覆。

採訪:卓寶花、嵐山

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!