掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

好友陳宛蔚佗B交換心得 __,陳宛蔚,

朱晨麗表示會傳短訊恭喜賈曉晨。
好友陳宛蔚佗B交換心得賈曉晨(JJ)搶先一步榮升靚媽咪,其好友兼同樣佗女的陳宛蔚當然戥JJ開心。陳宛蔚受訪時連聲恭喜,問到是否已見過「小飯兜」?她說: ...


好友陳宛蔚佗B交換心得

賈曉晨(JJ)搶先一步榮升靚媽咪,其好友兼同樣佗女的陳宛蔚當然戥JJ開心。陳宛蔚受訪時連聲恭喜,問到是否已見過「小飯兜」?她說:「未呀,不過似爸爸定媽媽都冇所謂,兩個都靚仔靚女,最緊要BB身體健康、快高長大。」她又表示早前與老公錢國偉跟JJ食飯,兩位佗B靚媽齊齊交換生仔經。

而錢國偉曾在監製的節目《味分高下》中邀請JJ擔任「味之天使」梳打而走紅,獲JJ視為恩師,錢國偉說:「當然要恭喜佢,要健健康康,開開心心,最緊要休養好身體。」快將榮升爸爸的錢國偉,問到會否希望囡囡似他?他笑言:「囡囡梗係似媽媽好啲。(向JJ取經?)唔使(即係天生天養?)又唔係,自自然然就得啦。」

錢國偉、陳宛蔚和賈曉晨老友鬼鬼。
  • 錢國偉、陳宛蔚和賈曉晨老友鬼鬼。

此外,朱晨麗(朱朱)曾與JJ合作《末代御醫》等多部TVB劇集,她表示一直視對方為大姐姐。講到JJ的喜訊,朱朱說:「等我傳短訊恭喜佢先!佢同老公都咁靚,生出嚟個女一定係靚女,希望佢坐完月可以見吓面!」




鍾意就快D Share啦!