掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣? __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

陳薈蓮成為周潤發太太後,一身兼幾職,不但要照顧丈夫的起居飲食,還要擔當經理人,安排發哥的日常工作。老實說,很多紅星一般不考慮請自己老婆做經理人,因為藝 ...




陳薈蓮成為周潤發太太後,一身兼幾職,不但要照顧丈夫的起居飲食,還要擔當經理人,安排發哥的日常工作。老實說,很多紅星一般不考慮請自己老婆做經理人,因為藝人與經理人之間容易發生磨擦,為免傷感情,一定向外求,但發哥卻獨具慧眼,86年娶了陳薈蓮後,就叫太太當他經理人,沒想到發嫂這個經理人新丁,當年面對不少入侵影壇的江湖大佬,她依然毫無惧色。

到底發哥教了老婆甚麼做經理人秘訣呢?發嫂笑言:「結婚後真係順其自然做咗佢經理人,佢冇乜教我點做經理人。想我自己親身去體會,只係買咗本《孫子兵法》嘅書送俾我睇,我要睇咗10次,再經歷一啲事先明白書中道理。因為佢唔係NORMAL嘅書嚟,佢係講緊政治嗰啲嘢!到今時今日,我好多謝老公送呢部書俾我,我真係喺嗰度學會要忍。無論做經理人好,做人都好,識得忍會改變好多嘢! 」

在發嫂和經理人兩個身份中,到底那個身份比較難做呢?事實上發嫂在發哥合約上出名要求高,遠在荷李活,近至中港台的電影公司與她交手都會甘拜下風,最後都是依照她要求簽約。發嫂表示:「冇一個角色係易做嘅,一個女人做得一個人嘅老婆,仲身兼經理人,當然在公在私都要為老公爭取到最佳利益同保護好佢,我絕對唔介意做醜人。可能對啲老闆會覺得我係辣椒,但其實我同啲Crew相處得好好,老公係特別錫工作人員,譬如喺現場整個發記士多都係想俾福利佢地,有時買吓嘢返嚟,見佢地食得開心,我地就開心,好似今次拍莊文強嘅《無雙》,同成班Crew喺加拿大拍外景時,係拍得好辛苦,因為有好多actions,每人開14個鐘,我地好多人病,個個人嚟問我攞藥,因為我攞咗一咋藥出埠開工,但同大家真係相處得好開心,感覺似一家人出埠咁。」

為發哥做了這麼多年的經理人,有發生大磨擦嗎?發嫂表示:「呢度我地兩個好好,大家係分得好清楚 大家嘅job就係發哥係creative,我係management。佢從來唔會干涉或質疑我做嘅嘢,佢好trust我。同樣去到creative嗰度,我唔會touch佢嘅嘢,大家做嘢嘅方向都幾好,大家都明白大家應該做乜嘢,咁呢度咪唔使亂囉!」

記者:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



發嫂既係老婆又身兼發哥經理人,多年來大家分工好清晰,亦非常信任對方(受訪者提供照片) 發嫂話同劇組人員真係相處得好開心,感覺似一家人出埠咁(受訪者提供照片)
《無雙》開鏡儀式當日(受訪者提供照片) 近年只要有發哥嘅片場就會有「發記士多」嘅出現,係由發哥兩夫婦自掏腰包,為嘅就係一班工作人員可以隨時有飯開。

鍾意就快D Share啦!