掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

自揭暴脹7.5磅 林子善火辣老婆冇晒腰 __,林子善,

林子善老婆Kary一向Fit到爆,不過佢自爆半個月就重咗7.5磅呀!藝人林子善於10月升呢做人夫,同拍拖5年嘅圈外女友董佩欣(Kary)簽字結婚,之後 ...


林子善老婆Kary一向Fit到爆,不過佢自爆半個月就重咗7.5磅呀!


藝人林子善於10月升呢做人夫,同拍拖5年嘅圈外女友董佩欣(Kary)簽字結婚,之後佢哋就去咗馬爾代夫影婚紗相!Kary一向身材fit爆,搞到子善都唔輸得操爆肌襯番索爆老婆!不過今日Kary就喺Instagram上載咗對比相,自揭半個月肥咗7.5磅呀!!!

相中嘅Kary條纖腰消失得無影無蹤,肚腩凸出變粗腰,原來係影完婚紗相後食得太放肆所致呀!佢留言:「林生話我影per wedding嘅時候冇瘦過 冇P圖我努力過架(㗎)…不過影完相之後食得太放肆又再反彈116…原來增肥只需要半個月 成日話食埋今餐先…唔好再約我食飯la!」相信子善都係講吓笑啫,因為佢都講過:「記住去旅行就毫無保留盡情去飲飲食食🍜如果唔係只會辛苦身邊嘅人去嚟就冇意思」,網民都留言話:「同佢(子善)一齊去gym咪得囉」,咪係囉,相信條腰好快返番嚟


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!