掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

開騷變逼婚!肥媽狂質6號:瞓完要負責 __,肥媽,

肥媽都講到咁,6號識做啦!藝人陸浩明(6號)為肥媽Maria和黑妹李麗霞在伊館舉行的《黑.媽媽笑住唱演唱會2017》擔任嘉賓,穿花西裝的他提議肥媽下年 ...


肥媽都講到咁,6號識做藝人陸浩明(6號)為肥媽Maria和黑妹李麗霞在伊館舉行的《黑.媽媽笑住唱演唱會2017》擔任嘉賓,穿花西裝的他提議肥媽下年 ...


肥媽都講到咁,6號識做


藝人陸浩明(6號)為肥媽Maria和黑妹李麗霞在伊館舉行的《黑.媽媽笑住唱演唱會2017》擔任嘉賓,穿花西裝的他提議肥媽下年開「煮重你米演唱會」:「謝霆鋒內地演唱會兩個鐘,個半鐘煮嘢食,再唱幾首歌,好好做!下次你煲湯用一個鐘,再唱兩首歌就搞掂。」肥媽即笑說:「唔係,佢半個鐘煮嘢食,另外半個鐘灑鹽。」

6號指肥媽不時問候他媽媽,這天帶了自己的爸爸和媽媽來,讓肥媽親自問候。肥媽笑說:「點解你媽咁靚但生到你咁嘅樣?你老竇都幾靚仔。」6號跳唱半首《小蘋果》後,卻被肥媽在台上逼婚,她說:「你同人哋個女(女友陳詩欣)瞓咗咁耐,都應該娶人做老婆啦。你帶人去歐洲,唔通分開房瞓?」6號搶着說:「我哋成晚冇瞓!夜晚好多嘢做,要敷面膜。」

另一嘉賓羅敏莊自言生了一個Gag,就是人人見到都笑的女兒陳禛。陳禛以Catwalk出場,但聲沙的她未能唱歌。肥媽、黑妹及羅敏莊合唱《We Like HK》,陳禛落力伴舞,贏得全場掌聲。由於時間關係,黑妹刪減了幾首獨唱歌。合唱《錢錢錢》時,二人到台下與觀眾握手和合照,之後更和李天翔、李霖恩及陳少邦大合唱《友情歲月》,氣氛熱烈。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!