掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

【張國榮初戀情人】絕口不提前夫黃玉郎 51歲倪詩蓓帶自閉兒回港定居 __,玉郎,張國榮,黃玉郎,

67歲嘅「漫畫教父」黃玉郎今年8月,被爆將再做老襯,有指佢為35歲女友Cass,包夜場為女友慶生兼跪地求婚。原本喜事一樁,但黃玉郎嘅未婚妻Cass,就 ...




67歲嘅「漫畫教父」黃玉郎今年8月,被爆將再做老襯,有指佢為35歲女友Cass,包夜場為女友慶生兼跪地求婚。原本喜事一樁,但黃玉郎嘅未婚妻Cass,就同黃玉郎嘅前度緋聞女友林熹瞳(Rachel)喺ig對罵( 新聞連結:http://bit.ly/2ihJETl )。之後 Rachel 就話件事只係誤會,當時佢話:「其實黃生都知道件事係誤會,解釋咗後,佢都知自己誤會咗我,平息咗,大家都咁大個人,識諗嘅。」( 新聞連結:http://bit.ly/2iWAefK )

事件終告段落,而今日有周刊就報道指黃玉郎嘅前妻倪詩蓓,最近就同患有嚴重自閉症嘅17歲囝囝Royce,返港定居,並計劃出書講述照顧自閉兒嘅辛酸。

今年51歲嘅倪詩蓓,係80年嘅女星,有指佢係已故巨星張國榮(哥哥)嘅初戀,佢哋係合作麗的時代嘅劇集《對對糊》而生情愫,後來女方要到台灣發展,拍拖兩年便分手。99年倪詩倍就同黃玉郎結婚,婚後生活十分低調,更因囝囝Royce於香港消失13年。

報道指,倪詩蓓當年發現囝囝患有嚴重嘅自閉症後,就獨自帶佢到醫療設備較好嘅新加坡定居,06年更與黃玉郎離婚。過去13年,獨自喺新加坡照顧Royce,倪詩蓓自言前年自己嘅體力終於不勝負荷,高血壓令佢進出醫院5次,去年跌傷,有十個月要用枴杖。最近佢成功喺香港幫囝囝搵到寄宿學校,所以就決定回港定居。倪詩蓓話,o依家回港定居,囝囝一星期有五日喺學校,周末周日先返屋企,所以就多咗時間寫書,分享吓照顧自閉兒嘅經驗。

講到囝囝,倪詩蓓可以無所不談,但報道指,佢就絕口不提前夫黃玉郎,連對方名字也不願多提。但講到逝世多年嘅舊情人哥哥,倪詩蓓就放下戒心,報道入面話,佢哋當年出街唔會驚俾人見到,哥哥放工後就會着人字拖同佢去街,仲話當時有好多人見到佢哋,都會問佢哋係咪真係拍拖㖭!後來佢去台灣發展,同哥哥就好自然咁分開咗。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

51歲嘅倪詩蓓最近帶同患有自閉症嘅兒子回港定居。 80年代開始拍劇。 曾經同哥哥拍拖。(資料圖片)
99年同黃玉郎結婚。(資料圖片) 之後懷孕。(資料圖片) (資料圖片)
倪詩蓓都鍾意喺社交網貼圖。(微博圖片) 返港後仲有約當年一齊拍劇嘅文雪兒出來聚舊。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!