掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

【獨家】3粒鐘變老!陳嘉桓落妝似脫毛 __,陳嘉桓,

陳嘉桓挑戰由後生演到老。藝人陳嘉桓(Rose)、阮頌揚(Brian)於西樵山國藝影城拍攝由冼國林執導的廣告片,今次Rose挑戰由後生演到老,拍攝當日, ...


陳嘉桓挑戰由後生演到老。


藝人陳嘉桓(Rose)、阮頌揚(Brian)於西樵山國藝影城拍攝由冼國林執導的廣告片,今次Rose挑戰由後生演到老,拍攝當日,她花了三小時化老妝,由「靚靚Rose」變身滿臉皺紋的老婆婆!

對於首次化老妝,Rose覺得很有趣:「化妝落妝好似做咗一個緊緻、脫毛嘅Facial咁,因為要黐好多條皺紋,用咗好多膠水,搣走嘅時候好似脫毛咁,有小小痛,搣完啲皮膚緊緊哋。」Rose笑言老妝皺紋比自己外婆還要多,相信可以遺傳外婆的靚皮膚,即使老了都會是「靚婆婆」。

80歲都有人追

首次做廣告導演的冼國林則指,拍電影與拍廣告各有挑戰性,廣告要卅秒內表達一個故事,還要有美感,有一定難度,他又大讚Rose與Brian的表現:「Rose做到老人家嘅味道,佢同Brian嘅演技進步唔少!」Brian則指師傅冼國林很厲害,因為拍攝當日遇上落雨,師傅從容不迫地以鏡頭、打燈相就,雨天都變晴天!至於師姐Rose的老妝,Brian讚有氣質:「佢就算80歲都應該會有人追!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!