掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

做人妻後首個生日!33歲香香發文嗌幸福 __,香香,岑麗香,

香香生日快樂!宅男女神岑麗香(香香)去年底與老公強強拉埋天窗,昨日(11月17日)係香香升呢人妻後首次過嘅生日,唔知係咪因為踏入人生另一個新階段,33 ...


香香生日快樂!


宅男女神岑麗香(香香)去年底與老公強強拉埋天窗,昨日(11月17日)係香香升呢人妻後首次過嘅生日,唔知係咪因為踏入人生另一個新階段,33歲嘅佢深夜喺社交網發文話感受深刻。

香香感慨地表示:「感恩又多一個生日又大一歲啦:)謝謝大家的祝福和愛(還有蛋糕!)今天我覺得special的原因不是因為是我的生日,原因是因為我覺得我很lucky可以有這麼好人同amazing人在我的生活中。我們越(愈)大,『生活』變得愈來愈忙,我們的空閒時間越(愈)來越(愈)稀缺。所以我感到很幸福,身邊的人,包括家人,老朋友,新朋友,甚至是熟人和陌生人,會花一點佢地(哋)嘅寶貴時間送一個祝福俾(畀)我。神祝福你們大家愛和平同喜樂!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!