掃呢頁CODE去手機

2017年11月16日 星期四

【我老公係發哥(14)】貼地掃街食平民嘢 發嫂:我爭落周身街數 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發哥夫婦愛平民港式生活,除因拍戲四圍飛,兩公婆最愛流連九龍城,九龍城簡直係發嫂半個鄉下,行出行入都大量街坊跟她「集郵」,而她最愛吃地道小食。發嫂就帶《 ...




發哥夫婦愛平民港式生活,除因拍戲四圍飛,兩公婆最愛流連九龍城,九龍城簡直係發嫂半個鄉下,行出行入都大量街坊跟她「集郵」,而她最愛吃地道小食。

發嫂就帶《蘋果》去九龍城掃街,一於由街頭食到街尾,實行跟發嫂搵食,兼見識她的「吃貨」威力,短短一條侯王道,個幾鐘內食足7餐,難怪發嫂事前叫攝製同事留肚。

第一站,先去「炭燒」港式串燒點,點了沙爹燒賣、燒雞、雞翼、燒叉燒同燴魷魚。

第二站,再去「聯發茶餐廳」點叉燒蛋飯

第三站,再踩落「坤記牛腩」,發嫂就爆料發哥鍾意食牛肉麵,發嫂當日就點撈河粉、淨魚蛋同咖哩牛腩河。

第四站,去「酥妃皇后」掃蛋撻。

第五站,去「唯豐潮洲食品公司」再食魚蛋。

問到發嫂是否愛掃平民美食,她笑言:「好鍾意,成日周街掃,乜都食無節制,食多啲burn多啲,平時自己肚餓落嚟,唔係就同發哥嚟,最鍾意食魚蛋,淨間食蛋撻,發哥最鍾意叫隔離舖嘅叉燒蛋飯,幾正加洋蔥,加個汁先好食,做運動都要補充。」發嫂一路食,一路笑:「死啦,真係死好多。」講到同發哥撐枱腳邊個找數,發嫂笑言成日賒數:「叫老闆欠人錢先,我成日周街欠人錢,有一次周潤發同我講,新年喇,新年唔好爭人嘅數,所以我叫佢即刻載我落嚟,走幾個單位去找數。」

食完撈河、串燒同叉燒飯,發嫂就帶隊去買蛋撻,更幫手sell榴槤月餅,又問大肚店員幾時生得,問到發嫂平時都幫手sell客,她笑言:「同佢哋好開心o架,好似一家人,咁至開心。」買了一打蛋撻,發嫂穿過街市去買魚蛋食,原來店主的小朋友是她契仔,發嫂見到契仔即入舖攬住錫錫傾密計。

記者:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@ Hair Culture

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣?

http://bit.ly/2hl1VlB

【我老公係發哥(9)】同御用團隊玩到癲 發哥:邊個隊醉發嫂要斬手指!

http://bit.ly/2zvhlKN

【我老公係發哥(10)】食飯Keep弗不言休 發嫂成立基金捐身家

http://bit.ly/2hgYvfX

【我老公係發哥(11)】兒時目睹母親漏夜出走 發嫂:做唔到阿媽唔代表要憎

http://bit.ly/2zxBYGq

【我老公係發哥(12)】富商爸爸謎一般背景 發嫂:佢捱苦唔會同我講

http://bit.ly/2moCVvt

【我老公係發哥(13)】發嫂18歲前未着過裙 寧當警花唔做家族生意

http://bit.ly/2hAX6Va



發嫂帶攝製隊去九龍城搵食,第一站食串燒。 之後發嫂又帶大家去食粉麵,一坐低就點咗個炸魚皮先。
「呢個飯一定要落埋呢個汁先夠美味!」發嫂話呢個飯係發哥最愛。 左燒賣右撈麵。 攝影師未嚟得切幫串們影相,就已經差唔多被吃光光。
燴魷魚 咖哩牛腩撈麵。 發嫂跟她的化妝師及髮型師們邊食邊講笑。
去到蛋撻舖,發嫂又化身店員幫忙推銷月餅。 發嫂同蛋撻店員工相當熟絡。 去到魚蛋舖,發嫂已經急不及待自行篤粒魚蛋食。
店主個囝囝亦係發嫂契仔。

鍾意就快D Share啦!