掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

【鬥到出面】網民留言鬧吳若希「臭X」 師妹林穎彤like咗! __,吳若希,林穎彤,

吳若希(Jinny)啱啱喺10月10日宣布正式同Alex簽紙結婚(新聞連結:http://bit.ly/2ibh9K2),婚禮從簡,只係喺唱片公司舉行 ...


吳若希(Jinny)啱啱喺10月10日宣布正式同Alex簽紙結婚(新聞連結: http://bit.ly/2ibh9K2 ),婚禮從簡,只係喺唱片公司舉行,喺律師同老闆何哲圖同朋友見證下就做咗人妻,而Jinny亦好快就繼續投入工作。

日前Jinny就客串咗最後一集《終極街頭魔法王》嘅錄影,一齊錄影嘅仲有阿Bob、林穎彤、魔術師甄澤權、何雁詩同6號等等,Jinny更好開心咁喺IG po咗張合照,舉晒v字手勢。

但係Jinny不嬲多haters,有網民就喺相片無啦啦留言「臭X」。

講真呢啲留言成日見,但係竟然有個artist對呢個留言讚好,呢個就係林穎彤(Bella)。林穎彤早喺兩個月前至簽咗加入星夢,同Jinny同一間公司,之前亦傳過Jinny擔心一姐地位被Bella搶走,唔通Bella真係咁急想踢走 Jinny?

林穎彤接受傳媒訪問時話同Jinny唔算friend:「我係簽咗星夢之後至認識佢(Jinny),我哋真正合作就只係今次,呢集佢係特別嘉賓,只係客串一集。佢係我師姐,我對佢印象好好,我都有聽《越難越愛》架!」但係 Jinny對佢印象點佢就唔清楚。

跟住問佢點解like咗個留言,林穎彤就好驚呀叫咗一聲反問:「我like咗個留言?唔係卦!」然後佢即刻check手機:「可能我按錯咗,唔怪得Louis send短訊問我係咪按錯嘢,但嗰陣凌晨我冇睇清楚。」到底真心like定咁啱按錯掣佢自己至知,但Bella就話會向老闆何哲圖同Jinny解釋喎!



吳若希拍完《終極街頭魔法王》仲同Bella合照放上ig。(ig截圖) 有網民留言「臭X」(ig截圖)
Bella竟然喺嗰個網民嘅留言度讚好。(ig截圖) Bella真係有like個留言(ig截圖) 吳若希同Alex早幾日至正式簽紙結婚,風雨中希望得到大家祝福。(ig截圖)
有份做《Ben Sir睇樓團》嘅林穎彤接師姐吳若希棒主持《終極街頭魔法王》,等師姐可以專心湊仔。 (資料圖片) 跳到帶都跌埋,Bella係落力嘅。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!