掃呢頁CODE去手機

2017年10月21日 星期六

搞加大碼內衣生意 欣宜怕醜唔敢做Model __,內衣,欣宜,底衫褲,

欣宜打算做加大碼內衣生意,但怕醜唔敢做Model。歌手鍾舒漫與鄭欣宜現身支持好友王君馨(Grace)首飾店開幕,鍾舒漫和欣宜都有做有生意經驗,問二人會 ...


欣宜打算做加大碼內衣生意,但怕醜唔敢做Model。


歌手鍾舒漫與鄭欣宜現身支持好友王君馨(Grace)首飾店開幕,鍾舒漫和欣宜都有做有生意經驗,問二人會否分享意見給君馨,她們說:「唔使啦,佢搞得咁好,佢畀番意見我哋差唔多。」欣宜續說:「人愈大見到身邊人成功或聽到好消息,嗰種開心唔識點形容,Grace份人好熱情同有義氣,我開曲奇餅店佢都好支持。」

鍾舒漫直言自己生意經驗相比起二人還是很少,小時候是修讀藝術和體育,又沒有生意頭腦:「我個養生品牌都有問佢哋嘅創意想法,Grace都好有行動支持我,今次一定要嚟。」J

欣宜亦透露打算做加大碼內衣生意:「作為加大碼嘅人,知道係好難搵啲新潮内衣,搵唔到不如自己做,但要時間經營。(會自己做Model?)應該唔會,我好怕醜,係一個賢良淑德嘅美少女。」而鍾舒漫則表示喜歡化妝品,問會否三人一同創業?她們說:「可以,我哋係High Tea組。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!