掃呢頁CODE去手機

2017年10月9日 星期一

Kay被網友笑肥 張繼聰長文護妻大反擊 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

阿聰不再沉默喇!繼早前吳若希為保護愛女,將網友涼薄留言cap圖放上社交網大反擊後,今日好爸爸兼好丈夫張繼聰(Louis)都喺社交網貼上網友的刻薄留言, ...


阿聰不再沉默喇!


繼早前吳若希為保護愛女,將網友涼薄留言cap圖放上社交網大反擊後,今日好爸爸兼好丈夫張繼聰(Louis)都喺社交網貼上網友的刻薄留言,然後發表長文,字字鏗鏘護愛妻謝安琪(Kay)!事緣今日有報道指Kay生完囡囡張靖(Karina)後,進補過度未能收身,仲話Kay下身圓潤用全黑打扮遮蓋肉感身形,而網友就喺社交網上綱上線留下刻薄留言,又指兩公婆都係整容。

張繼聰有見及此,即刻將留言cap圖,然後放上社交網發文護妻,指太太嘅靚係事實,唔需要去證明,又感激太太10月懷胎之苦,係偉大嘅媽媽,全文如下:

「香港有言論自由,可惜未必每位朋友都有尊重別人嘅修養。我好少放係(喺)心,不過講我太太,我就講幾句,太陽係喺東邊升起,係唔需要証(證)明,又唔駛(使)討論,因為係事實。就好似我覺得我太太有幾靚一樣!

我感激我太太,暫時放低自己嘅事業,承受懷胎10月之苦,無微不至咁照顧我地(哋)嘅小朋友。依種已經唔係靚咁簡單,係為人父母嘅偉大。仲有,女士們生完BB,最緊要係調理身體,根本唔需要介意身形。到適當嘅時候,先開始運動配合飲食,你慌唔會fit番?

大家放心,我老婆係唔會變番以前咁,而係會比以前更健康,更fit(更靚我就唔敢講啦,因為係我心目中已經好盡吓,不過唔介意再盡d(啲)」

P.S. 睇見兩位朋友話我整容果(嗰)個位⋯⋯我笑咗」

相信Kay睇到老公嘅愛的宣言都唔會嬲豬,仲會覺得好甜,而網友都留言大讚Louis係好老公、真男人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!