掃呢頁CODE去手機

2017年10月18日 星期三

鄧麗欣:有Kary冇Miki!鄧麗欣生日餅碎無緣再聚 __,Miki,吳雨霏,Kary,鄧麗欣,楊愛瑾,

尋晚Kary(左圖右)就話Miki喺度都冇所謂,不過睇嚟佢哋都係未和好!前日(15日)係鄧麗欣(Stephy)34歲生日,喺釜山過正日生日嘅佢,經歷咗 ...


尋晚Kary(左圖右)就話Miki喺度都冇所謂,不過睇嚟佢哋都係未和好!


前日(15日)係鄧麗欣(Stephy)34歲生日,喺釜山過正日生日嘅佢,經歷咗飛機延誤10個鐘嘅「慶祝活動」後,終於順利返到香港!而佢嘅「餅碎」好姊妹吳雨霏(Kary)尋日出席活動就話會為對方慶生,不過至於會唔會叫埋鬧翻咗嘅楊愛瑾(Miki)?佢就話:「唔係我統籌,就算佢喺度都冇所謂!」(相關新聞: https://goo.gl/w1uC3M )究竟Miki同Kary會唔會趁呢次機會破冰同場?

答案係………唔會!!!尋晚Stephy就獲Kary同區文詩(Angela)補祝生日,不過就冇最期待嘅畫面出現,依然唔見Miki!Stephy同Angela分別喺Instagram上載合照,Stephy就冧爆留言:「慶祝生日與否 有你們在已經是❤️」原來佢哋呢個飯局已經約咗幾個月,因為大家輪住做空中飛人,Angela笑言:「約到一個人由33歲變咗34歲」Angela仲直擊尋晚飯局,見到佢哋三個都好開心,Kary都非常風騷!

唔通塊餅碎咗真係「執」唔番齊?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!