掃呢頁CODE去手機

2017年10月7日 星期六

【最鍾意嘅一個】被重提EDC即低頭哽咽 陳冠希決絕宣言 傷透阿嬌心 __,阿嬌,陳冠希,鍾欣潼,

早在入行之前,阿嬌鍾欣潼在朋友介紹下,已認識陳冠希,對他一見鍾情;至2000年她剛加盟英皇,兩人就開始拍拖,拖拖拉拉離離合合四、五年。阿嬌說,因為每次 ...


早在入行之前,阿嬌鍾欣潼在朋友介紹下,已認識陳冠希,對他一見鍾情;至2000年她剛加盟英皇,兩人就開始拍拖,拖拖拉拉離離合合四、五年。

阿嬌說,因為每次同陳冠希一齊,就無法投入另一段感情,又謂愛陳冠希這樣深,是因為對方好識o氹人開心,就算是收到男方一個短訊,也會令她開心到不得了。咁多個男朋友當中,陳冠希是她「最鍾意嘅一個」。

就如為何拍那些親熱照,阿嬌說,「我唔知呀!真係唔知呀!(即係唔想失去?)可能係。」事件發生之後,陳冠希卻沒有跟她說一聲對不起。

但日前,陳冠希接受傳媒訪問時,卻說,秦舒培,應該係真愛。

陳冠希最傷人,是這句:「以前我跟一個人(在一起),覺得這個好像比較好,那個人很美。真正想追求甚麼?不知道。之前每一個跟我在一起的人,我不知道她們跟我在一起,是因為我是陳冠希還是甚麼。」

36歲的阿嬌,今時今日在網上玩直播,仍有不少網民提到陳冠希,令阿嬌難堪,一度低頭哽咽,事後她解釋是「頸痛」。「頸痛」這個理由非常好用,可以一次過解釋為何狀態迷糊爆出「個個都拍拖,唔通個個都想拍拖咩?」此等金句,也可以解釋點解阿嬌今年8月赴台會離奇現身醫學美容中心聖緹雅診所,包到冚「有入冇出」。

相關文章:

【攝於艷照風波翌年】落淚影像拍賣值280萬

阿嬌唔知情:我有冇得分㗎?

http://bit.ly/2yvCVig

【獨家有圖】36歲阿嬌秘密去醫學美容中心 包到冚「有入冇出」

http://bit.ly/2xZBPZj

【我做好事,沒人理會】重提「閃卡」事件收子彈信 陳冠希:恨自己。我很亂

http://bit.ly/2fTfFmP

【為新碟宣傳】認以往追女首要靚 陳冠希講秦舒培:應該係真愛

http://bit.ly/2xiZKWm



一度低頭哽咽,因為係「頸痛」喎 秦舒培同陳冠希嘅BB
睇下陳冠希幾有父愛

鍾意就快D Share啦!