掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

【爆相爆片】嬲到失控爆粗 Coffee去飲大鬧男友:fXXk you __,Coffee,林芊妤,

林芊妤(Coffee)同6呎爆肌男友WengChak拍拖1年打得火熱,兩人不時被影到出雙入對甜蜜蜜,前日Coffee去戶外教瑜伽,WengChak都有 ...


林芊妤(Coffee)同6呎爆肌男友Weng Chak拍拖1年打得火熱,兩人不時被影到出雙入對甜蜜蜜,前日Coffee去戶外教瑜伽,Weng Chak都有做「跟得男友」陪伴左右(新聞連結: http://bit.ly/2x9UGP6 )。日前Coffee更拖男友去飲神獸天使「騰騰雞」蔡慧欣嘅喜宴,以為佢哋兩個都好事近啦,點知被《蘋果》讀者陳先生撞見佢哋兩個忽然嗌大交,Coffee嬲到失控爆粗:「fXXk you」鬧男友,陳先生透過「爆相爆片」公開事件。

陳先生接受電話訪問表示,當時夜晚10點幾仲未散席,Coffee同男友喺宴會廳出面嘈交:「見到Coffee手舞足蹈咁,之後好大聲連講幾句fXXk you,跟住仲喊起上嚟,後嚟佢男朋友攞咗兩杯酒,叫佢坐埋一邊傾,不停咁o氹佢,又俾紙巾佢抹眼淚,但傾到最尾Coffee都係要講多聲fXXk you,之後好嬲咁起身走返入會場,佢男朋友就呆咗咁企喺度,隔咗一陣先入返去。」

從陳先生提供嘅「爆相爆片」所見,Coffee全程都表現得好激動,不停嘴咁指住男友嚟鬧,讀者仲話:「因為佢哋嘈交好大聲,好多人出出入入去厠所都見到,但佢哋都冇理,大約嘈咗10分鐘。」

其實早前Weng Chak都試過因飲醉酒激嬲Coffee,嗰次仲搞到跪地求饒㖭,今次又唔知衰乜激喊女友呢?Coffee接受《蘋果》電話訪問表示:「耍下花槍咋,男女朋友梗會耍下花槍。我嗰日唔夠瞓,為咗好小事同男友詐下嬌啫,我哋冇事呀,好好呀!不過邊有咁誇呀,可能我大聲同大動作啫,我哋好快入返去繼續飲啦,同埋我一向好眼淺,好易喊㗎啦,不過我哋仲係好恩愛呀,無事無事,多謝關心!」

問到為乜事詐嬌?係咪去飲婚宴觸景傷情呢?Coffee大笑:「唔係吖嘛!唔係唔係,我不嬲都唔恨嫁,唔講咩事啦,嘻嘻不過真係冇事,多謝大家關心。」



鬧交鬧到好大聲(讀者陳先生提供圖片) 之後男友又o氹返Coffee(讀者陳先生提供圖片)
兩人不時被影到出雙入對甜蜜蜜(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!