掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

與洪永城同場零交流 唐詩詠:在心中啦 __,詩詠,洪永城,唐詩詠,

唐詩詠尋日喺頒獎禮上同洪永城同場,不過就冇交流,佢話在心中喎!藝人唐詩詠現身機場,剛參加完新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2017》頒獎禮的她,在頒獎禮 ...


唐詩詠尋日喺頒獎禮上同洪永城同場,不過就冇交流,佢話在心中喎!


藝人唐詩詠現身機場,剛參加完新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2017》頒獎禮的她,在頒獎禮中勇奪角色獎及最佳螢幕情侶獎,獲粉絲到場送賀及送上兩紮花。談到她昨日於綠地氈上打扮性感,她笑指靚就着,被問是否不介意性感示人?她笑笑口說:「好性感就唔好喇!」

至於對賽果可會滿意?她說:「滿意呀!因為《不懂撒嬌的女人》呢套劇團隊都有攞獎(冇視后失望?)唔會,因為仲有好多個獎,係團體嘅努力!」問到可會對無綫的頒獎禮加強信心?她笑謂:「唔會話冇嘅,對套劇有信心!」

談到她與舊愛洪永城同場,二人卻沒有交流,她說:「其實男女藝人有各自嘅化妝間,咁去到化完妝就要去頒獎禮,都冇機會!(互相恭喜?)冇呀,呢啲在心中」

問到她可有要求不與對方行綠地氈?她說:「冇呢啲安排㗎,邊有得要求㗎!(一齊行ok?)未有人有咁嘅安排喎!」

談到無綫頒獎禮將會延期至明年1月舉行,她直言有聽過,可會擔心競爭再更加激烈?她笑說:「我套劇再拉遠啲囉,因為今年公司50周年,競爭係激烈啲,其實每一年都係咁㗎啦,都唔會知有咩對手,大家都期待結果!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!