掃呢頁CODE去手機

2017年10月1日 星期日

維護蔡思貝認愧對老婆 王浩信堅稱冇分居「唔好影響小朋友」 __,蔡思貝,王浩信,

維護蔡思貝 認愧對老婆王浩信堅稱冇分居「唔好影響小朋友」娛樂要聞現年34歲的新一代「師奶殺手」王浩信近日再傳婚姻亮紅燈,被指跟年長兩歲的老婆陳自瑤(Y ...




維護蔡思貝 認愧對老婆

王浩信堅稱冇分居「唔好影響小朋友」

娛樂要聞








現年34歲的新一代「師奶殺手」王浩信近日再傳婚姻亮紅燈,被指跟年長兩歲的老婆陳自瑤(YoYo)分居,王浩信被爆拍完無綫劇集《踩過界》仍約會26歲拍檔蔡思貝,甚至被爆獨處VIP房。王浩信昨現身活動時否認婚變和緋聞,但他直認沒時間陪太太,並謂希望「唔好影響小朋友」。



王浩信昨日眼腫腫出席活動,親口回應婚變傳聞。

王浩信2011年跟陳自瑤奉女成婚,男方婚前婚後緋聞都傳不停。他近日在無綫劇集《踩過界》中演「盲俠」討好,同時爆出他搭上拍檔蔡思貝,有指他甚至搬離與妻女同住的將軍澳日出康城,搬往維景灣畔與胞弟王瑋彤住,只偶爾返家陪囡囡王靖喬。

王浩信去年憑劇集《EU超時任務》彈起,緊接再拍《不懂撒嬌的女人》和《踩過界》,近日他再傳婚姻亮紅燈,有報道指他為保形象,暫無意離婚,而YoYo也沒經濟能力。據知,王浩信拍完《踩過界》仍主動約蔡思貝食飯敍舊,知情人士爆料一次劇組聚會,大家散得七七八八,王浩信和蔡思貝卻前後腳入了隔籬VIP房十多分鐘後才出來,其間沒人應門。有指王浩信喜愛夜蒲,孖兩人夫組「三劍俠」出動獵女。





王浩信和蔡思貝合作《踩過界》爆緋聞,他立即否認。劇照



王浩信戴上黑超,為現場一名女士敷面膜。

搵小學緊要

昨午2時許,王浩信到旺角出席活動,面對婚變傳聞更有備而來:「不如等我講先,勁無奈,好多朋友問我。其實上次都有同類新聞發生,我都回應咗,我同太太冇分居,鄰居都知道。我只希望大家畀啲空間我哋,唔好再影響小朋友,我哋完全冇事。」

講到跟蔡思貝被爆閉門打邊爐,王浩信說:「梗係冇啦,大佬,𠵱家點會咁做?冇理由咁傷害自己,完全冇啲咁嘅事。真係勁無奈,因為《踩過界》嗰邊都係成班人約出嚟,同埋監製、成班演員一齊睇成果,希望唔好將我哋一番心血蒙上污點。」他強調跟蔡思貝等幾位女角是拍檔:「唔好傷害到其他人。」至於「人夫三劍俠」,他回應:「我𠵱家冇朋友,時間都花喺個女身上,最重要係同太太幫個女搵小學。」



王浩信和陳自瑤對上一次合體現身,是去年大除夕出席倒數活動。資料圖片



王浩信直認工作太忙,沒時間陪伴妻女。資料圖片

有單獨食飯

問王浩信是否曾做過對不起YoYo的事?他斬釘截鐵說:「完全冇,唯一只係冇時間喺屋企陪佢,因為要工作。」他也否認分居:「真係冇搬走,有錢搬走都買咗樓先,希望大家畀啲空間我,唔好再搞我哋!」YoYo可有為傳聞不開心?王浩信答:「尷尬囉,都怕身邊人擔心。」兩人是否為追仔未達共識?他說:「我真係鍾意小朋友,大家都忙緊,都唔係啱嘅時候(生BB)。」對於常爆這類傳聞,他解釋:「我哋係少放合照,亦都少一齊出席公開活動,可能見到啲字眼就去揣測。」活動後,他坐車直接返回日出康城,證明沒分居。

記者昨致電YoYo,至截稿前未有回覆,但她日前在Ig貼相並留言:「請為自己而活。」至於被指介入兩人婚姻的蔡思貝,前晚向傳媒承認曾與王浩信單獨打邊爐。

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德



陳自瑤日前在Ig貼相,留言要為自己而活。互聯網圖片




鍾意就快D Share啦!