掃呢頁CODE去手機

2017年10月21日 星期六

【有重要事宣布】鍾嘉欣為頭家揚言會... __,嘉欣,鍾嘉欣,

唔使擔心,嘉欣話唔會退出幕前。藝人鍾嘉欣自從去年8月誕下囡囡Kelly後,就以家庭為重,專心湊女。雖然婚後喺加拿大居住嘅嘉欣暫時就未再有拍劇,不過佢都 ...


唔使擔心,嘉欣話唔會退出幕前。


藝人鍾嘉欣自從去年8月誕下囡囡Kelly後,就以家庭為重,專心湊女。雖然婚後喺加拿大居住嘅嘉欣暫時就未再有拍劇,不過佢都會間中回港出席活動,等一班粉絲唔使咁記掛住佢。

向來都好鍾意同網友分享生活點滴嘅嘉欣,就喺社交網發文表示近日就有傳聞指佢會退出幕前,不過佢澄清都係不實嘅傳聞,並以英文留言表示:「There's been rumours circulating around saying I'm going into retirement. The truth is I am notconsidering retiring and I still love my work. However, family does come first.(雖然有傳聞指我會退出幕前,不過這並唔係事實,我從來冇諗過呢個問題,因為我仍然好熱愛我嘅工作,只不過我依家會將家庭放喺首位先)」

嘉欣仲話佢嘅屋企人係非常支持佢嘅工作,亦指對佢嚟講退休絕對唔係佢嘅目標,而係最緊要開心同幸福!嘩!一字一句都感受到嘉欣依家係幾咁幸福,聽到嘉欣咁講,相信一班粉絲都可以放心晒喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!