掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

湯洛雯啜爆羅天宇 楊怡謙謙布拉格示愛 __,羅天宇,楊怡,湯洛雯,

楊怡上載與羅仲謙攬住四目交投的深情照。
湯洛雯啜爆羅天宇楊怡謙謙布拉格示愛明日就是中秋佳節,圈中一雙一對率先迎月,預演「人月兩團圓」!其中前日踏入30歲的羅天宇,獲女友湯洛雯及一班藝人好友慶 ...


湯洛雯啜爆羅天宇 楊怡謙謙布拉格示愛

明日就是中秋佳節,圈中一雙一對率先迎月,預演「人月兩團圓」!其中前日踏入30歲的羅天宇,獲女友湯洛雯及一班藝人好友慶生,女友更送上「肉嘴」大禮賀壽。而另一對模範夫妻楊怡及羅仲謙,昨日在捷克布拉格慶祝結婚一周年,並雙雙在網上深情示愛,放閃無極限!

無綫小花湯洛雯(靚湯)與羅天宇早年拍攝處境劇《愛.回家》結緣,繼而傳出相戀,雖然四年間二人為保愛苗而堅稱「了解中」,但早已是圈中公認的一對。早前兩人被本報踢爆於紅磡同居試婚,事後靚湯否認,但鬆口稱羅天宇早已見過家長。對於男友被指是「女神殺手」,她更力撐對方專一,投下信任的一票,可見二人發展穩定,打風都打唔甩!

岑杏賢張寶兒同場

前日是羅天宇30歲生日,人緣甚廣的他獲多名圈中好友開P慶祝,包括陳瀅、劉佩玥、何廣沛、袁偉豪的新歡張寶兒及舊愛岑杏賢同場等,女友靚湯當然有份,並在其香閨替男友大搞派對,慶祝踏入三字頭的大日子。事後羅天宇不避嫌於社交網晒大合照,並留言:「You guys are awesome! Thanks for coming.(你哋呢班人實在太正,多謝晒。)」相中靚湯恍如女主人般,企正羅天宇身旁甜蜜合照之餘,更見靚湯妹妹Cass亦一同現身,足證兩家人關係融洽。眾人玩到興起之際,靚湯更不禁送上深情一吻,與捧着蛋糕的羅天宇肉緊咀嘴,相當Sweet!冧爆一幕不但被拍下,更在網上流傳,相信二人「了解」得非常深入!

湯洛雯與羅天宇冧爆嘴對嘴錫錫,相當Sweet!
  • 湯洛雯與羅天宇冧爆嘴對嘴錫錫,相當Sweet!
羅天宇生日開P,女友湯洛雯陪伴左右,而袁偉豪的新歡張寶兒及舊愛岑杏賢影大合照時只相隔幾個身位。
  • 羅天宇生日開P,女友湯洛雯陪伴左右,而袁偉豪的新歡張寶兒及舊愛岑杏賢影大合照時只相隔幾個身位。
羅仲謙、楊怡、周麗淇、郭晉安及袁偉豪齊齊遠赴布拉格。
  • 羅仲謙、楊怡、周麗淇、郭晉安及袁偉豪齊齊遠赴布拉格。

壽星仔:係開心嘅!

羅天宇昨日接受電話訪問時,被問到兩人錫錫,他甜絲絲地說:「其實我哋都了解咗一段時間,我生日喺佢屋企搞,又有好多朋友嚟。好多報道成日寫我哋,所以啲人喺度起哄話:『錫佢!錫佢!』所以最後佢畀咗個Birthday Kiss我!咁係開心嘅!」

數到甜蜜的一對又點止得靚湯與羅天宇!去年拉埋天窗的楊怡及羅仲謙繼續恩愛,最近更雙雙前往捷克布拉格,慶祝昨日結婚一周年紀念。楊怡攞正牌高調晒愛,在網上分享Sweet爆合照,只見羅仲謙單手攬實楊怡,二人深情對望,發放幸福閃光彈。其後楊怡以英文留言示愛,意指:「我哋第一年結婚周年,感激你喺我生命裏出現。」羅仲謙亦隨即轉發,並發表愛的宣言:「一年後的今日,老婆!多謝你!愛你!願你一世平安快樂!」大批網民紛紛讚好兼送祝福,識做的他亦再發文道謝:「雖然身在外地有時差的問題,大家的祝福我都一一細味,多謝大家的祝福!」

撐枱腳慶紙婚

事後羅仲謙以短訊回覆本報:「始終都係第一年,所以比較緊張。知道佢咁啱要去布拉格,我梗係乜都唔做跟住去啦,陪吓佢嘛!今次我有兩個身份,一個係老公、一個係助手,幫佢執頭執尾,同埋影吓相。我都係第一次嚟布拉格咋,希望可以搵間靚靚餐廳食吓飯,咁我哋兩公婆都鍾意熱鬧,今次又有其他朋友一齊,咪大家一齊食飯慶祝囉!」

文:專案組






鍾意就快D Share啦!