掃呢頁CODE去手機

2017年10月2日 星期一

心願再開咪 分享人生閱歷 __,

心願再開咪 分享人生閱歷娛樂要聞80年代港台DJ出身的洪朝豐,曾主持《日月星辰》等受歡迎節目,97年獲新城以近百萬邀過檔,並憑該節目於94年至99年連 ...




心願再開咪 分享人生閱歷

娛樂要聞








80年代港台DJ出身的洪朝豐,曾主持《日月星辰》等受歡迎節目,97年獲新城以近百萬邀過檔,並憑該節目於94年至99年連續6年獲選香港十大受歡迎電台節目主持及最受歡迎電台節目。在事業高峯,99年洪朝豐卻因患抑鬱躁狂症而離開新城,過去18年雖曾試過為外地電台及DBC數碼電台做節目,但有可能患上舌癌的他,直言現時個人心願是回歸主流電台媒體開咪。





洪朝豐曾經憑主持《日月星辰》創事業高峯。資料圖片

洪朝豐前日說:「唔知我維持𠵱家咁樣講嘢能力仲有幾耐,世事好難講,正如你話啱啱去世女藝員(廖麗麗)可以喺咁短時間就離開人世,所以我哋做嘢係要搶時間。我嘅一個心願,我覺得我𠵱家聲音係我一生人中最靚、最有磁性,好適合做廣播,經歷咗20幾年,人生閱歷又比之前多咗,做訴心聲節目我可以講係游刃有餘。假設我要走,希望走之前可以同多啲人分享我生命閱歷。」

採訪:魯吉



洪朝豐拍過無綫劇,近日重播的《壹號皇庭II》便有他的演出。電視圖片




鍾意就快D Share啦!