掃呢頁CODE去手機

2017年10月9日 星期一

蜜運阿嬌對「王陽明」有讚冇彈:對我超好 __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌心情大靚,講起男友喜上眉梢。Twins今晚約九點半由長沙返抵香港,蜜運中的鍾欣潼(阿嬌)笑容滿面,面對記者連聲恭喜,她即報以甜笑,聽到記者喚她男友 ...


阿嬌心情大靚,講起男友喜上眉梢。


Twins今晚約九點半由長沙返抵香港,蜜運中的鍾欣潼(阿嬌)笑容滿面,面對記者連聲恭喜,她即報以甜笑,聽到記者喚她男友做「王陽明」,她即大發嬌嗔說:「哎吔,唔係王陽明!」阿Sa在旁說:「唔好咁八卦!」阿嬌續說:「多謝大家關心,開心嘅,佢係一個體貼嘅男仔,(拍咗3個月拖?)冇,識咗3個月啫,(幾時正式開始?)我同佢都好忙,我日日拍戲拍到癲。」

對粉絲指她男友太靚仔,所以阿嬌擔心冇安全感,阿嬌說:「唔驚。」對自己還是對男友有信心?阿Sa又幫口說:「哎吔,睇嘢唔好睇表面!」阿嬌即和應:「係呀!(男友對你好唔好?)超好!」問男友如何奪得她芳心?阿嬌想了一會說:「唔講咁多,希望大家畀多啲空間我哋,因為我好少公開戀情,亦唔識點樣公開戀情,唔識得點樣騷恩愛,所以依家好尷尬,(大家戥你哋開心?)我知,多謝,畀多啲時間、空間我哋。」

Twins跟麥玲玲同一班機返港,有傳阿嬌將自己跟男友的八字給麥玲玲算命,阿嬌即說:「吓!講咩呀,我哋同一班機啫。」她有否畀麥玲玲算計吓兩人八字?阿sa再幫口說:「我哋啱啱喺飛機度見到,邊有咁快呀!」阿嬌說:「係囉,尋日先啱啱出新聞,即刻傳成咁啦。」阿嬌並澄清她昨日在機場沒有黑面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!