掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

又嚟不和?黎燕珊羅霖撞到正冇偈傾 __,黎燕珊,羅霖,

搞咩?藝人黎燕珊、羅霖一同出席藝術空間活動,曾傳不和的兩人早前一同觀看汪明荃的演唱會,被指是世紀大和解,但今日兩人影大合照時雖然企埋一齊,但影相後二人 ...


搞咩?


藝人黎燕珊、羅霖一同出席藝術空間活動,曾傳不和的兩人早前一同觀看汪明荃的演唱會,被指是世紀大和解,但今日兩人影大合照時雖然企埋一齊,但影相後二人背對背各自與友人傾偈,零交流!

受訪時,提到「亞視復活」的消息,與無綫還有兩年合約的黎燕珊說:「好多同事都會返去,人工比以前水平高一半。(搵你?)我過咗檔,暫時賣身過隔籬。」她透露11月中會開劇,飾演能幹的女人,做自己,故事性強,手到拿來。

談及兒子前日生日,她表示是他首次生日沒有一同度過,當日近12點就與身在英國讀書的兒子視像:「好掛住佢,我忍住喊,佢叫我接多啲工作,唔使咁掛住佢。」而下月將到新加坡登台,工作密密接,搵錢幫兒子交學費,將積蓄都畀晒兒子。問兒子會否做兼職幫手?她說:「佢第一年大學唔可以做兼職,有能力都自己畀,唔想影響佢學業。」並透露兒子修讀犯罪學是想加入警隊,所以幫兒子約了不少警隊朋友了解意見

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!