掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

王浩信同楊明撞樣:我覺得似兄弟 __,楊明,王浩信,

王浩信(左)同楊明撞樣。藝人王浩信(Vincent)在將軍澳電視廣播城出席無綫新劇《兄弟》拜神儀式。訪問時,他表示劇集講述他與楊明、伍允龍的兄弟情,更 ...


王浩信(左)同楊明撞樣。


藝人王浩信(Vincent)在將軍澳電視廣播城出席無綫新劇《兄弟》拜神儀式。訪問時,他表示劇集講述他與楊明、伍允龍的兄弟情,更笑指入行初期不少人覺得他與楊明撞樣:「依家睇Playback都覺得係兄弟,個樣都接近八成。(你似佢定佢似你?)互相都似,唔知係咪失散兄弟?佢大我少少,但佢個樣細我少少。(你Keep得唔好?)冇辦法啦,多嘢拍係殘啲!」

Vincent經常同女拍檔傳緋聞,而今次就與文青女神江嘉敏多對手戲,問會否擔心跟對方傳緋聞:「唔怕,大家都係想做好個戲,希望各位高抬貴手。」又大讚對方喊功了得,有一場戲勁喊三個鐘,驚為天人。提到他與眾女角零親密場面,問老婆陳自瑤會否因此而非常放心,他謂:「佢每次都好放心,係唔知點解會有古怪報道,所以冇咩特別避忌,做演員都係做好作品為大前題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!