掃呢頁CODE去手機

2017年10月9日 星期一

人生第一次 崔建邦自嘲臨老先拍劇 __,崔建邦,

崔建邦今次係人生第一次真真正正拍劇。崔建邦(Amigo)日前為劇集《跳躍生命線》到土瓜灣公眾碼頭拍攝一場拯救戲份。於劇中飾演救護員的他,問到夏天拍制服 ...


崔建邦今次係人生第一次真真正正拍劇。


崔建邦(Amigo)日前為劇集《跳躍生命線》到土瓜灣公眾碼頭拍攝一場拯救戲份。於劇中飾演救護員的他,問到夏天拍制服拍劇會否感到辛苦,他說:「唔辛苦。今次只係着過一次便服,其他時間都係着制服。」

被朋友叫演得自然些

提到首次拍攝劇集便與馬德鐘合作,Amigo笑言:「我諗我係人生第一次拍劇。之前都有拍過《女人俱樂部》,但嗰時係客串,只拍咗幾個場口。今次真真正正拍劇,好多場口都見到我。(馬德鐘有冇指導你?)呢套劇每個都係前輩,我臨老先嚟拍劇。之前冇乜點做過戲,最大挑戰係自己演技。」Amigo稱朋友經常叫他自然些,不要用主持腔口去做戲。

唔畀女友探班

至於會否因拍劇而沒有時間拍拖,Amigo笑謂:「唔好咁講,我仲有好多嘢可以拍,拍膊頭又得,乜都可以拍吓。(畀女友嚟探班?)我唔歡迎人嚟探班,因為會影響士氣。得我有朋友嚟探班,其他人冇朋友嚟,人哋會覺得孤獨空虛,唔好嚟探班」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!