掃呢頁CODE去手機

2017年10月21日 星期六

星和:袁偉豪贏獎贏埋女友返嚟 __,袁偉豪,

袁偉豪玩晒啦!《星和無綫電視大奬2017》中的「我最愛TVB資訊節目」獎,由洪永城憑他主持的《退休地圖》贏得,他接受訪時稱很愕然:「我覺得拍《退》時做 ...


袁偉豪玩晒《星和無綫電視大奬2017》中的「我最愛TVB資訊節目」獎,由洪永城憑他主持的《退休地圖》贏得,他接受訪時稱很愕然:「我覺得拍《退》時做 ...


袁偉豪玩晒


《星和無綫電視大奬2017》中的「我最愛TVB資訊節目」獎,由洪永城憑他主持的《退休地圖》贏得,他接受訪時稱很愕然:「我覺得拍《退》時做得不算太好,一半一半啦,都好多謝新加坡觀眾支持,不過我嘅目標獎項係劇集角色獎!」事後洪永城更笑言要攞終身成就獎。

而「我最愛TVB綜藝節目主持人」一獎,則由好拍檔肥媽、陸浩明贏得,而「我最愛TVB綜藝節目」獎則由袁偉豪和楊明主持的《打工捱世界II》贏得。袁偉豪受訪更風騷表示因這節目贏得女友張寶兒:「拍檔楊明近日忙拍劇去咗英國拍《兄弟》外景,幫佢攞埋獎,向監製推介好想繼續拍落去,好想去日本,但監製覺呢個地方好豪華,拍《打工》唔係好啱!(節目最大得着贏女友張寶兒返嚟?)係呀,唔記得多謝佢,有女友喺節目中出現當然好好啦,一陣會WhatsApp多謝佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!