掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

陳文輝病逝 太太心痛:依家思想好混亂 __,

Deborah大表心痛,指輝哥的牽掛就是她!無綫前化妝大師陳文輝離世,其現任太太Deborah接受東網電話訪問,坦言在陳文輝患病期間,一直陪伴其左右, ...


Deborah大表心痛,指輝哥的牽掛就是她!


無綫前化妝大師陳文輝離世,其現任太太Deborah接受東網電話訪問,坦言在陳文輝患病期間,一直陪伴其左右,她說:「其實輝哥呢幾個月都好開心,雖然係瘦到得番70幾磅,但其實癌症係一定瘦。作為佢嘅另一半係好心痛,但佢喺癌症中心一路都有治療,都有醫生睇住。佢過唔到中秋節,佢都冇得揀,呢幾個月對輝哥嚟講係賺咗。」

問到陳文輝可有甚麼心願未完?Deborah表示:「都冇乜心願,佢都兒孫滿堂,唯一牽掛咪我囉!我日日都對住佢,輝哥同我講,我係佢嘅天使。」另外,Deborah坦言對於陳文輝的身後事,暫時未有安排:「我依家心情同思想都好混亂,暫時未諗到,遲啲再安排。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!