掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

麥雅緻晒巨肚 張頴康愛的鼓勵冧爆 __,麥雅緻,張頴康,

麥雅緻肚大如籮。娛圈喜事陸續有!繼尋日胡杏兒公布已經生咗仔仔後,其實藝人麥雅緻都就快生得喇,預產期喺10月31日嘅佢今日上載幾張大肚相,見佢個肚非常巨 ...


麥雅緻肚大如籮。


娛圈喜事陸續有!繼尋日胡杏兒公布已經生咗仔仔後,其實藝人麥雅緻都就快生得喇,預產期喺10月31日嘅佢今日上載幾張大肚相,見佢個肚非常巨型,而囡囡小豆就錫錫媽媽嘅肚皮,成個畫面都好有愛呀!其中有一張相就係麥雅緻同老公張頴康肚頂肚嘅相,唔單止影相,張頴康仲發表愛的宣言話如果有得揀願意代老婆懷孕減輕痛楚,難怪麥雅緻每張相都流露住幸福嘅笑容

麥雅緻喺社交網留言:「最近都睡得不好,現在的重量是前所未有的重,基本上這兩星期是一步一驚心,一步一痛,晚上睡覺連簡單的轉身都痛!不過仍是感恩孩子帶給我的種種感覺,老公打趣地說叫我要好好記住了,(因為我已表明2個夠哂(晒)數)他說可以的話他想代我懷孕幫我減輕痛楚,有他及小豆的窩心鼓勵,心·還是很甜的!雖然有過生產的經驗,但是,夜欄(闌)人靜時,心裏還是會擔心及害怕!小寶寶,媽媽爸爸及小豆姐姐期待你健健康康出來,我們一起建立一個一家四口,又無聊,又搞笑,溫馨的家!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!