掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

產後收身成功!郭穎兒弗爆回歸晒「胸」器 __,郭穎兒,

郭穎兒生完B之後收身成功!模特兒郭穎兒(CeliaK.)為主理潮牌的丈夫李冠鋒今年三月誕下囡囡Galia後,一直專心相夫教女,在今年七月時透過Face ...


郭穎兒生完B之後收身成功!


模特兒郭穎兒(Celia K.)為主理潮牌的丈夫李冠鋒今年三月誕下囡囡Galia後,一直專心相夫教女,在今年七月時透過Facebook直播,揚言要努力收身減廿磅!原來今天(廿四日)是結婚一周年紀念,她和丈夫雙雙飛到馬爾代夫慶祝,昨晚並在沙灘來個浪漫的「Beach dinner」外,並在社交網分享多張噴血水着照,明顯她成功「找數」,好友杜汶澤等也紛紛畀like!

身在馬爾代夫的Celia K.接受東網訪問,表示是生女後首次二人世界去旅行,她說:「因為係結婚一周年,我哋去返拍拖時去過最浪漫嘅地方慶祝,所有嘢都係老公安排。(送禮物?)嚟到馬爾代夫,佢搵人送咗紮花畀我,禮物佢話返香港先送(愛的承諾?)佢話畀晒啲錢我喎!哈!」

早前說要減掉20磅的Celia K.,說已在兩個月內達標,現在是106磅,但仍想減多8磅,她說:「都未算減得理想,但起碼趕到喺呢個trip之前減到,可以着番比堅尼、着靚啲!影相時,都要遮遮掩掩啲肥肉位㗎!(有冇升Cup?)哈!點答呀!C囉!我用盡好多朋友介紹、中西合壁嘅減肥方法,全部都係健康嘅方法。」

Celia K.還說十分感謝奶奶代為照顧愛女,她說:「真係好掛住囡囡,奶奶真係好好,幫手湊,我哋每日都會FaceTime睇囡囡,我都驚返嚟之後佢唔記得咗我。雖然做咗媽媽,但都需要二人世界,成日做全職媽媽真係好辛苦。結咗婚一年,大家已經好似老夫老妻咁,我希望大家都好好咁落去。」至於會否趁機造人,她說一切隨緣,但始終都想待女兒大點才生多個。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!