掃呢頁CODE去手機

2017年10月9日 星期一

讚森美身形弗 「咪神」高海寧浸溫泉見暈 __,高海寧,森美,

高海寧話浸溫泉浸太耐見暈,仲讚森美身形弗。藝人高海寧最近到東京拍攝節目《森美旅行團》,期間去到溫泉拍攝,喜愛浸溫泉的高海寧未正式拍攝已經一早跳入溫泉歎 ...


高海寧話浸溫泉浸太耐見暈,仲讚森美身形弗。


藝人高海寧最近到東京拍攝節目《森美旅行團》,期間去到溫泉拍攝,喜愛浸溫泉的高海寧未正式拍攝已經一早跳入溫泉歎一番,但加上拍攝時間,高海寧浸了足足大半小時溫泉,熱得她開始有點頭暈眼花,上水後馬上去沖凍水涼降溫。身為無綫「咪神」的高海寧笑說:「今次同森美浸溫泉完全畀佢比下去,佢身形真係好弗,我全程都浸喺水裏面唔敢上水。」

工作以外高海寧與麥美恩趁空檔逛街「血併」,高海寧笑說:「我哋行到腳跛,去到日本都要搵腳底按摩舒緩吓。」除了逛街當然是狂擦美食,但因為要拍攝節目亦不敢太過放肆,實行小食當三餐,兩人不停逛行吃小食好似龍蝦包、煎餃子、拉麵、雪糕當正餐,雖然吃得多,但勝在小食多餐下也沒有增磅。喜歡影相的高海寧今次有麥美恩結伴,她說:「我哋互相幫對方影相,仲特登搵一啲橫街窄巷取景,最開心撞啱假期新宿嗰邊封路,難得可以喺平時多車多人嘅馬路影相。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!