掃呢頁CODE去手機

2017年10月28日 星期六

勁難頂!朱晨麗伍允龍冤崩爛臭談情 __,伍允龍,朱晨麗,

笑住開工,都幾難頂!!藝人朱晨麗、伍允龍、劉穎鏇(Tiffany)等正於英國倫敦,為無綫新劇《兄弟》展開兩星期外景拍攝,由於行程緊密,朱朱於乘搭10多 ...


笑住開工,都幾難頂!!


藝人朱晨麗、伍允龍、劉穎鏇(Tiffany)等正於英國倫敦,為無綫新劇《兄弟》展開兩星期外景拍攝,由於行程緊密,朱朱於乘搭10多小時機程後,還未趕及到酒店梳洗,便要拖住行李會合伍允龍趕到片場開工,兼且首場外景戲份更是談情戲,可謂頂住成身臭汗演對手戲!

朱朱不諱言拍攝過程絕不享受,還有點嘔心感覺,她謂:「落機成個身成陣味,個頭又笠,伍允龍就成面鬚,大家都好污穢,呢個情況談情真係夠晒『難忘』,仲要喺隻船度營造晒浪漫氣氛,但我哋又未係好熟,所以係需要時間投入情緒,其實呢度我主力都係同伍允龍演對手,所有甜蜜嘅嘢都喺呢度發生。」

對Tiffany係妹妹

對於同劇的陳庭欣及劉穎鏇不時上載玩樂照片,實行寓工作於娛樂,朱朱即扁晒嘴大呼羨慕,坦言現時過着日出而作,日落而息的生活,每日連踩10多小時,幸而日前終有一天假期,即聯同港姐師妹Tiffany出城到遊樂場大解放,又到市集閒逛四圍食,不過Tiffany難抵當地天氣而冷病,最終要由朱朱照顧,她謂:「後生女可能着唔夠衫吹親,我就好似照顧妹妹咁畀暖飲品佢飲,成個鐘頭車程幫佢保暖。」

而處女下海拍劇的Tiffany則表示沒想過首次拍劇便可出埠:「我都係第一次嚟英國,好在戲份唔多可以有時間周圍行吓,之後去菲律賓外景就會多啲,嗰日同朱朱去玩好開心,雖然畀啲風吹到頭痛病病地,但多謝佢咁照顧我,同埋劇組全部都好nice,前輩們對我好好,真係好難得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!