掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

失竊案首露面!吳綺莉談卓林:交畀社工 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉離寓寓所後十分鐘折返。有關藝人吳綺莉寓所閉門失竊案,一直未見當事人出現,終於在下午約二時五十分,吳綺莉現身,見她面帶憔悴,戴上口罩穿上拖鞋落樓開 ...


吳綺莉離寓寓所後十分鐘折返。


有關藝人吳綺莉寓所閉門失竊案,一直未見當事人出現,終於在下午約二時五十分,吳綺莉現身,見她面帶憔悴,戴上口罩穿上拖鞋落樓開車離家,期間一直講電話,十分鐘後見她折返,並拿着一袋外賣回來,相信是午餐。

一眾記者上前追訪,吳綺莉回答:「唔好意思!(女兒係咪話你知攞走咗啲嘢?)真係冇嘢講,交畀社工(會銷案嗎?)真係唔知,唔好意思!(會再聯絡女兒?)唔好意思,搞到大家!」

其後見到一名疑似便衣女探員手執一本簿從大廈離開,記者上前追問該名女士是否在調查失竊案,她否認在處理吳綺莉的案作。期後有數名便衣探員又離開大廈,記者再追問他們是否處理吳綺莉案件?他們說:「係嚟處理一宗失竊案,詳情要調查先知:(係咪睇咗閉路電視?)要調查先知!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!