掃呢頁CODE去手機

2017年10月29日 星期日

【獨家】發嫂鏡頭前傾情剖白 《我老公係發哥》明日感動全港! __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

陳薈蓮,人稱「發嫂」,即周潤發老婆;過去數十年,發嫂鮮有地接受外界訪問,更勿談在鏡頭前談過去、傾私事。今次,《蘋果》獨家誠邀發嫂,在鏡頭前傾情剖白,究 ...




陳薈蓮,人稱「發嫂」,即周潤發老婆;過去數十年,發嫂鮮有地接受外界訪問,更勿談在鏡頭前談過去、傾私事。

今次,《蘋果》獨家誠邀發嫂,在鏡頭前傾情剖白,究竟發嫂心目中的發哥是怎樣的?

「佢好愛錫老婆,永遠都係靚仔!」當年囡囡不幸離開,她花了幾多年才能平伏?「我個女已經死咗喇!」童年時的發嫂,又如何在單親家庭長大?「走咗唔代表佢做唔到你阿媽,你就要憎佢。」

大家又知否發嫂曾經當過警察?發哥當年又何以突然要娶發嫂?發嫂的過去,既感動又神秘。

由10月30日(周一)開始,一連三周,周一至周五,十五集「我老公係發哥」——發嫂獨家訪,《蘋果》娛樂即時 x「娛果——蘋果娛樂」Facebook同步發放。屆時發嫂親自公開神秘往事,談發哥、談囡囡、談父母、談財政、談婚後浪漫。「第一次做呢啲專訪,開頭有啲緊張,後來覺得幾好玩!」

密切留意!



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



發嫂笑指自己個性較男仔頭,所以年青時也是束短髮。 發嫂與發哥首次見面時的合照,照片攝於新加坡。
二人於98年擺酒時,所拍的婚紗照。 發嫂將二人的合照製成杯墊。 發哥發嫂的生活照。

鍾意就快D Share啦!