掃呢頁CODE去手機

2017年10月4日 星期三

【獨家】 53歲不老陳啟泰變「醫師」 撐飲尿係最正統中醫療法 __,陳啟泰,

陳啟泰(Ken)喺01年為亞視主持《百萬富翁》,收視曾高達39點,成功扭轉亞視頹勢,但係喺13年有傳Ken因為公開支持發免費牌而激嬲亞視,最後阿Ken ...


陳啟泰(Ken)喺01年為亞視主持《百萬富翁》,收視曾高達39點,成功扭轉亞視頹勢,但係喺13年有傳Ken因為公開支持發免費牌而激嬲亞視,最後阿Ken雖然有心留低,但係喺唔知會唔會製作新節目嘅情況下,Ken決定外闖創新事業!(新聞連結:http://bit.ly/2hK6428)

回復自由身嘅阿Ken,除咗去咗有線主持節目之外,亦都試過北上拍戲兼唱歌,最近仲應ViuTV嘅邀請,同李蔓瑩(Renee)、英健朗(小占)一齊主持《晚吹-有病有真相》,呢個節目啱啱喺周一播映首集,已經有唔網民喺網上談論!大家都對阿Ken嘅養生之好有興趣,唔講唔知,阿Ken仲有另外一個身份,就係「陳醫師」。

噚日「陳醫師」喺柴灣接受《蘋果》訪問,講到呢個稱呼,佢話:「自從我做完《尋找隱世醫術》,開始對呢方面好有興趣,加上我喺02年受失眠困擾,嗰陣睇過好多醫生都冇用,於是乎決定自己醫,慢慢累積好多呢方面嘅經驗,所以喺節目都有個小貼士,提供一啲主流以外嘅嘢俾大家!」

唔知又有冇朋友上門求助呢?阿Ken話:「有㗎,前幾日有一個喺有線嘅同事,佢呢排瞓得好差,我提供咗啲方法俾佢,只要佢試完俾番啲feedback,等我儲埋可以話俾其他人聽。失眠呢個問題困擾咗好耐,喺呢10幾年嘅求醫經歷,真係好嬲。事緣係因為我食咗好多保健產品,傷咗個肝,我點解嬲呢?係因為我搵過好多醫生,有啲收費好貴,但係我唔介意,佢揸波子又好,幾有錢都好,最緊要係醫好我,起碼都幫到我少少,但係我發覺好多慢性病都醫唔好,好似血壓高、糖尿病,咪叫你食一世藥,但係呢啲其實可以靠運動、食療同身體排毒根治。」

咁你最後係點樣去解決失眠?阿Ken話:「我失眠最主要嘅原因,由20幾歲開始,所有麻甩仔都覺得自己唔舒服就係熱氣,於是咪去飲涼茶,我自己份人又好偏激,走去飲啲好勁嘅涼茶,結果搞到身體太虛,試過冬天虛到好似啲小女生咁怕凍,所以咪食番啲溫和同補少少嘅嘢,經過2年左右嘅調理,好幸運見到曙光,有番啲睡眠質素,起碼有4至5個鐘熟睡。」

之不過只要熟悉阿Ken嘅事,最令大家會諗到當年佢嘅「飲尿治療法」,阿Ken話:「呢個係嗰50萬個偏方之一,如果一句問我飲唔飲尿,其實只不過係好寫,陳啟泰飲尿喎,好肉酸喎,其實一啲都唔肉酸,呢個係最正統嘅主流中醫療法,只不過飲尿唔係萬能,好似醫唔好我嘅失眠,但係有好多嘢勁到不得了!」佢話:「好似我姑姐有40年風濕,要打側上樓梯先冇咁辛苦,但係佢唔使錢睇醫生,所有療法佢都試勻,但係都冇用,於是我咪叫佢試吓,過咗大半年,佢同我講話唔得喎,只係話瞓覺好咗好多,再過年幾,佢話俾我聽好番,到o依家10幾年都冇發!」

咁o依家使唔使keep住飲?佢話:「唔使好多,主要係通番啲微絲血管。」但係呢件事當日都受到好大爭議,Ken就話:「點解要爭議一啲傳統幾千年,有幾億萬人試過嘅嘢?呢個係《本草綱目》記載最正統嘅主流中醫療法,o依家啲人只係唔信嗰套,點解要話佢係偏方?呢樣我都唔係好明。」

(攝影:陳俊強) 陳啟泰喺01年為亞視主持《百萬富翁》,收視曾高達39點,成功扭轉亞視頹勢。 但係喺13年有傳Ken因為公開支持發免費牌而激嬲亞視,最後阿Ken雖然有心留低,但係喺唔知會唔會製作新節目嘅情況下,Ken決定外闖創新事業!
回復自由身嘅阿Ken應ViuTV嘅邀請,同李蔓瑩一齊主持《晚吹-有病有真相》。 唔講唔知,阿Ken仲有另外一個身份,就係「陳醫師」。 噚日「陳醫師」喺柴灣接受訪問,講到呢個稱呼,佢話:「自從我做完《尋找隱世醫術》,開始對呢方面好有興趣。」
唔知又有冇朋友上門求助呢?阿Ken話:「有㗎,有個喺有線嘅同事瞓得好差,我提供咗啲方法俾佢,只要佢試完俾返啲feedback,等我儲埋可以話俾其他人聽。」 佢話:「失眠呢個問題困擾咗好耐,喺呢10幾年嘅求醫經歷,真係好嬲。」 只要熟悉阿Ken嘅事,最令大家會諗到當年佢嘅「飲尿治療法」。
Ken話:「點解要爭議一啲傳統幾千年,有幾億萬人試過嘅嘢?呢個係本草綱目記載最正統嘅主流中醫療法。」

鍾意就快D Share啦!