掃呢頁CODE去手機

2017年10月13日 星期五

劉愷威43歲生日 楊冪連續5年零時送祝福 __,劉愷威,楊冪,

劉愷威今日(13日)43歲生日,老婆楊冪凌晨零時已經送祝福!藝人劉愷威同老婆楊冪結婚3年幾不時傳出婚變消息,不過佢哋就用行動粉碎傳聞!今日係劉愷威43 ...


劉愷威今日(13日)43歲生日,老婆楊冪凌晨零時已經送祝福!


藝人劉愷威同老婆楊冪結婚3年幾不時傳出婚變消息,不過佢哋就用行動粉碎傳聞!今日係劉愷威43歲生日,楊冪就踏正凌晨零時喺微博發文:「糯米爸爸,生日快樂!」而冧爆嘅劉愷威喺3分鐘後睇到微博,轉發貼文同用三個心心回應!

而重要嘅係呢次係楊冪連續5年都係踏正零時或者早咗1分鐘同老公講生日快樂,不過今年唔同嘅係,冇咗句「剩下話悄悄說」噃!網民都大讚好Sweet,祝佢哋永遠幸福呀!楊冪咁甜蜜嘅舉動,更成為微博熱搜榜第一位,認真誇張!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!