掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

陳奕迅爆內地節目黑幕 陳奕迅

■陳奕迅在節目《吹臣》談到內地節目被指有黑幕。陳奕迅(Eason)早前為內地真人騷歌唱比賽《中國新歌聲》任評判,日前他在ViuTV節目《吹臣》接受主持 ...


陳奕迅(Eason)早前為內地真人騷歌唱比賽《中國新歌聲》任評判,日前他在ViuTV節目《吹臣》接受主持卓韻芝等訪問時,談到有指內地節目黑幕,Eason說:「我就唔覺嘅,但你問我有冇呢?有一個學員唱得OK,唔錯㗎,但未至於我要撳落去,三個導師都係冇撳,但係呢個導演有叫我同那英撳『按一下,按一下』,因為係劉歡撳先,佢就叫我撳,但係我真係唔得,睇你嘅同情心,有時候你可能會『唉好啦』(就撳)。」

另外,Eason與郭偉亮等主演的ViuTV音樂劇《短暫的婚姻》前晚首播,網友大讚節奏流暢,最後Eason在天台第一次說出對失去太太的感覺。

撰文:非非




鍾意就快D Share啦!