掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

【獨家】自爆每月支出近10萬? 林作面皮厚原來學「佢」...... __,林作,

放棄唔做大律師,轉投幕前嘅林作,銳意要喺娛樂圈有一番作為,佢近日宣佈簽咗畀范振鋒嘅經理人公司3年。日前佢仲孖師妹何彥芷(Stella)一齊搵同門師兄、 ...




放棄唔做大律師,轉投幕前嘅林作,銳意要喺娛樂圈有一番作為,佢近日宣佈簽咗畀范振鋒嘅經理人公司3年。日前佢仲孖師妹何彥芷(Stella)一齊搵同門師兄、世界武術賽冠軍鄭仲恒拜師學武,除咗同師妹「動手」之外,佢仲同《蘋果》講下由大律師變諧星嘅心路。

大律師呢個職業畀人感覺專業,不過林作主動放棄呢個職業降呢變「下把」,佢就話:「真正做得大成就嘅人,可以做到喺邊界徘徊,天才蠢才係一線之差,要拿捏、要經驗,要向前輩學習,錯誤難免會有,但唔肯去試,就做唔到大事。」就算畀網民惡評兼dislike,林作都話冇問題:「基本上,我覺得真實中好少人笑我,咁網民不嬲唔理性,網絡世界唔現實。空間要自創,唔係滿足巿場需要,網友鬧嗰段時間過咗,o依家越來越正面,我有時間會睇網友每個留言,我仲會逐個覆,你覆佢哋一兩句,佢哋就淆底,跟住調轉槍頭幫番你。」

林作畀人感覺面皮厚,佢直認之餘,仲話自己係極度厚:「係多年追女仔學返嚟,我冇度過面皮有幾厚,但我未試過對人會怕醜。面唔係咁重要,只係人類生物進化一環,最重要發展到自我,有乜盡量試,唔好怕失敗,唔好怕樣衰。」好多藝人講形象,林作揶揄:「只有香港娛樂圈係咁,西方唔會,香港好多藝人太保守,同佢哋成長背景有關。」講到面皮厚,林作仲話原來佢學習對象係......「我阿媽係我榜樣,佢唔要面係一個極點,我拍馬都未追上。佢成日都令我臉紅,我係跟佢學習。」林話自己唔係EQ高,佢自覺IQ高啲。

至於林作日前忽爆財困,佢就話拍拖追女使費大,林作仲自爆每月使費:「一個月10萬以內,供車養狗食飯出街,同一啲固定支出。」林作閒閒哋月花10萬,冇做大律師嘅佢,做個娛圈新人,真係可以收支平衡?佢話:「差唔多呀,我都冇乜用阿媽張卡,o依家簽咗(經理人范振鋒)OK。喺香港如果想儲錢向上游,o依家仲諗橋。」富二代出身林作仲要阿媽接濟嗎?佢話:「阿媽唔好接濟,搵朋友好啲,最好搵個有錢女搞掂。」單身林作希望獲有米女友照顧,佢話:「阿媽都有介紹,但佢審美觀同我唔同,當中有啲係長輩,有啲係千金。」

場地:FAC

攝影:沈健程 林作日前講到接受《蘋果》訪問,講下由大律師變諧星嘅心路。 林作日前忽爆財困,佢就話拍拖追女使費大,林作仲自爆每月使費要近十萬。
畀人感覺面皮厚,佢直認之餘,仲話自己係極度厚。 而佢喺面皮厚方面嘅學習對象竟然係係......林媽媽。


鍾意就快D Share啦!