掃呢頁CODE去手機

2017年10月1日 星期日

【發炎成年流黃膿】脷底含膿面積有1毫子 洪朝豐做完切片化驗:我可能患脷癌 __,癌,洪朝豐,

昨夜凌晨1時42分,《蘋果》記者突然接到洪朝豐來電,心中忽然一寒,事緣過去10多年來,洪朝豐多次深夜來電,也巧合地遇着佢抑鬱躁狂症發作,但今次,洪朝豐 ...


昨夜凌晨1時42分,《蘋果》記者突然接到洪朝豐來電,心中忽然一寒,事緣過去10多年來,洪朝豐多次深夜來電,也巧合地遇着佢抑鬱躁狂症發作,但今次,洪朝豐思路清晰,佢好冷靜好細聲咁話:「我可能患脷癌,可能要做手術,我有件事好想做,就係返電台開咪做節目。」

【再病變落去就第三期,即係癌症】

於是乎,噚日中午,記者去咗佢從未招待過傳媒入內嘅藍田公屋寓所詳談。精神唔錯但聲線有啲沙沙地嘅佢話:「我條脷病咗,病咗超過一年,開始嘅時候唔係好為意,有少少痛,睇醫生、搽啲藥。有時好啲唔痛,dum吓dum吓成年之後覺得奇怪,發炎嘅話,冇理由條脷發炎成年。」

「後尾借住一次返去精神科醫生度覆診,同精神科醫生講,同埋俾佢睇條脷底,主要喺左邊嘅脷底,佢就即刻介紹我去睇耳鼻喉科。醫生好仔細幫我睇,建議我做一次切片檢查,透過小手術將發炎嘅組織攞出嚟,睇吓細胞病變係乜嘢嘢。

洪朝豐稱,「根據佢哋講,好嘅細胞會因為某啲原因變成壞嘅細胞,壞嘅細胞變落去,就會變成癌細胞。咁第一次檢查報告出嚟,係細胞病變嘅第二期,如果再病變落去就第三期,即係癌症。」雖然洪朝豐聲線有點沙,但說話流暢,脷底發炎未有影響他的說話能力。

【傷口重重覆蓋「黃色嘅膿」】

兩個月前,洪朝豐做第一次切片檢查,出嚟結果係冇癌細胞,但之後條脷傷口突然變壞,上周四(28號)要再做第二次切片檢查。

洪朝豐稱:「最初醫生同我講,第一次手術之後,埋口埋得好,但冇幾耐個傷口又重新覆蓋住啲黃色嘅膿,似乎手術後炎症蔓延得更加兇更加狠,所以醫生建議做第二次切片手術,16號就會出報告,睇吓細胞病變去到邊個地步。」

洪朝豐讓記者看過脷底,約1毫子面積大小含膿,洪朝豐稱還有一條約1吋長的面積、脷底黐住牙肉的位置發炎含膿,被醫生切走化驗。光是聽他憶述已經覺得痛。

「我o依家啱啱做咗個小手術,傷口會痛,吞口水會痛,講嘢會痛,食嘢會痛,唱歌會痛,喺生活各方面,提醒住你條脷係出咗事。尤其是食嘢方面嗰種感覺從來未有過,你一邊忍住痛,一邊享受食物嘅美味,嗰種感覺好似好壯烈。」

【做最壞打算,同個仔講咗葬禮要點做】

自己有冇作最壞打算?洪朝豐稱:「有㗎!」然後深深吸一口氣說:「唉……因為如果發展落去係癌病嘅話,可能係初期,可能係……唔知啦,我仲要做一啲化驗,仲要睇醫生嘅檢查,但我做嘢從來都係做最壞打算,當然我面對呢個病時,我會積極去組織我嘅醫療體系,要設計到好仔細、好全面,同時間鬥快。我做最壞打算,係同我個仔講咗我葬禮要點做。」

採訪:魯吉

拍片:廖達燊

攝影:仇志德

洪朝豐擔心自己患上脷癌,可能要做手術切脷。他稱最想可以返電台做訪問。

洪朝豐話已經做好最壞打算:「我做最壞打算,係同我個仔講咗我葬禮要點做。」




兩個月前洪朝豐做第一次切片檢查,出嚟結果係冇癌細胞



鍾意就快D Share啦!