掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

港姐:黃瑋琦狀態大勇撼跌watt伍樂怡 __,伍樂怡,港姐,

未到最後都未知輸贏嘅~~十位《2017香港小姐競選》候選佳麗到將軍澳電視城出席泳裝綵排,雖然泳裝設計令一眾佳麗「封胸」,未能突顯身材上的優勢,但仍無阻 ...


未到最後都未知輸贏嘅~~


十位《2017香港小姐競選》候選佳麗到將軍澳電視城出席泳裝綵排,雖然泳裝設計令一眾佳麗「封胸」,未能突顯身材上的優勢,但仍無阻佳麗們展現自信。參賽至今一直身為大熱的(8)伍樂怡(Kelly)雖然因疲憊顯得跌watt,但仍保持靚樣與自信笑容。相比表現平平的(4)黃瑋琦(Emily)在決賽前夕突然狀態大勇,穿上泳裝示人的她表現亮眼,加上(1)何依婷(Regina),三位佳麗同樣搶鏡。

大熱Kelly跌watt賴化妝

講到身為大熱,Kelly笑說:「要多謝咁多人關注我。(令你有信心?)都會,接下來要好好享受呢個過程,唔會白費心機,呢兩個月都付出好多。(精神上跌watt?)覺得自己都夠精神,可能妝容問題,今日用咗較深色眼影。(師姐陳凱琳教路?)大家好似師生,同佢傾完偈會感覺輕鬆同有番信心。」

Emily狀態大勇繼續操廣東話

而Emily講到狀態大勇,她說:「都好開心,近日綵排都好密,都keep到信心,屋企人會由美國飛返香港支持我,我都冇咁緊張。(會唔會壓力仲大?)反而唔會,媽咪中文上幫我好多,佢睇我比賽係我嘅榮幸。」問到有何殺手鐧,廣東話麻麻的Emily即一頭霧水,講到有何優勢,她說:「我覺得係笑容。(有冇特別才藝?)我行catwalk比較厲害。(廣東話好似未達標?)都好過兩個月前,語言係要時間學習,相信留喺香港會有進步。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!